Toon posts:

Heb je een p3v4x? Weg er mee!

Pagina: 1
Acties:
  • 93 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Misschien een vaag onderwerp, maar ik meen het serieus.. heb je een probleem met je p3v4x.. weg er mee!

Ken je de problemen als vage errors bij installeren van windows? (a serious error occured while writing to disk A: Retry?) Installeert geen enkel programma meer normaal en kun je software haast niet meer uitpakken met winrar of winzip omdat er overal CRC check errors in je beeld springen? Wil win2000 nauwelijk installeren omdat hij telkens corrupt files aangeeft? Dit is allemaal de fout van p3v4x!! Zelfs Linux wil NIET installeren!

Jah dan denk je, dat ligt aan je eigen moederbord.. niet van anderen.. nou das nie waar.. ik heb hier meer topics gelezen met dezelfde problemen en ik ben er helemaal achter: de asus p3v4x is niet te vertrouwen.. neem een asus tuv4x en je pc is zo stabiel als een rots.. zelf met windows ME :)

Dus mocht je een probleem hebben met je p3v4x.. misschien heb je dan wat aan mijn bericht..

Gegroet!

Verwijderd

Dank voor de bijdrage.
slotje.

• Amd RuLuzzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-02 15:01
Het is een van de beste gemaakte slot1 borden.

• zork
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-08 12:43
Op donderdag 20 september 2001 21:29 schreef klaasjong het volgende:
Dank voor de bijdrage.
slotje.
Waar slaat dat nou weer op? Wat bierschuur allemaal verteld is hele nuttige informatie, in tegen stelling tot jouw berichtje, die als spam gezien kan worden omdat het ook alleen maar voor het tech-fora-posts halen is...Tsss...Slotje op die bek van je zul je bedoelen!

:r

• sjuk425
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

sjuk425

blah.

Op donderdag 20 september 2001 21:29 schreef klaasjong het volgende:
Dank voor de bijdrage.
slotje.
lamer :r
Reageer dan niet ofzo.

Verwijderd

Topicstarter
Het is een beetje vaag.. bij de een werkt ie perfect.. bij de ander weer beroerd.. het heeft volgens mij iets met de revisies te maken?

Verwijderd

zo bedoelde ik het niet, sorry.
ik denk overigens wel
dat hier niets meer aan
valt toe te voegen dus
daar berust mijn uitspraak op.

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Gut gut... wat zijn we weer aardig voor elkaar :r

Klagen kan, klagen mag... maar doe het dan wel goed!

Slotje? -> Vraag het _netjes in SU....

Wil je ene opmerking maken... doe dit dan niet kortaf maar beargumenterend en blijf (probeer...) altijd netjes te blijven...... ;)

Dit topic is _geen voorbeeld van 'hoe-het-hoort'.... :z.

• happy3736
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2024
is dit bij alle reversions van dat bord
of bij alleen 1 reversion?
helpt een bios flash niet :?

Verwijderd

Topicstarter
keej keej,

maar ik had meer van deze topics gelezen over de p3v4x.. en daar weten ze meestal niet waar het aan ligt.. ik heb precies hezelfde probleem gehad (p3v4x werkte NIET) en probeerde hier door wat duidelijkheid te brengen bij mensen die misschien dezelfde problemen hebben.

Maar goed.. eerst topic.. geen succes.. sorry guys

gegroet

Verwijderd

IDD gaat echt weer nergens over P3V4X is zeker geen goed bord. Maar dat komt door die V.

Maar 9 tegen 10 dat je een converter hebt gebruikt op dat bord. En dat was geen asus converter. Dan heb je namelijk niks anders dan coruptie.

Veder is het weer veel geblaat van iemand die geen verstand van zaken heeft. Zoals bijna alle topics hier. Kunnen ze niet gewoon een newbee forum maken waar je minimaal eerst 50 post moet doen ofzo. En bij elk blaat post ga je 5 in de min ofzo.

• zork
Op donderdag 20 september 2001 21:36 schreef klaasjong het volgende:
zo bedoelde ik het niet, sorry.
ik denk overigens wel
dat hier niets meer aan
valt toe te voegen dus
daar berust mijn uitspraak op.
Nou, beargumenteer maar eens waarom er aan dit topic niets meer toe valt te voegen? Dat kun je niet!

Voorbeeld hoe je iets kan beargumenteren:

"Dit topic slaat nergens op, want het onderwerp is al 1000'en keren langs geweest etc... :+

Maar ik weet zeker dat uit dit topic wel een discussie kan voortvloeien, aangezien de P3V4X een populair SLOT1 bordje was, dus zouden er vast veel mensen zijn die nergens problemen mee hebben, en ff hun revisies vergelijken etc...

Y O U A R E L A M E :r

(moest er ff uit ;) )

Houdoe en bedankt >:)

• zork
Op donderdag 20 september 2001 21:45 schreef changethislater het volgende:
IDD gaat echt weer nergens over P3V4X is zeker geen goed bord. Maar dat komt door die V.

Maar 9 tegen 10 dat je een converter hebt gebruikt op dat bord. En dat was geen asus converter. Dan heb je namelijk niks anders dan coruptie.

Veder is het weer veel geblaat van iemand die geen verstand van zaken heeft. Zoals bijna alle topics hier. Kunnen ze niet gewoon een newbee forum maken waar je minimaal eerst 50 post moet doen ofzo. En bij elk blaat post ga je 5 in de min ofzo.
Ho es ;) , bierschuur vermeld enkel z'n bevindingen met een asus p3v4x bordje, ook al is het geblaat, hij heeft het zo ervaren met dat bordje. Mmmkay, misschien dat hij een beetje van stapel loopt omdat hij denkt dat al die borden but zijn...

Verwijderd

Topicstarter
ho even

jah, ik weet misschien minder over pc's dan sommigen onder jullie, maar wel genoeg om een pc in elkaar te zetten en tot vervelens toe weer uit elkaar te halen.

1) ik kijk vaak op dit forum om problemen op te lossen dus ik doe genoeg 'research', ook om mijn probleem met de p3v4x op te lossen
2) ik heb een beleefde topic geplaatst met de vraag dat ik problemen had met de p3v4x en vroeg naar oplossingen, maar geen replies gehad.. dus ben ik maar uit gegaan van bevindingen van anderen op dit forum.. toevallig ook newbies?

Ik ben misschien hard van stapel ja, maar ik weet zeker dat er hier niet alleen professionele lui zitten, maar ook genoeg 'newbies'

Ik zal voortaan zeker beleefder zijn.. kan ik het ook verwachten van sommige anderen misschien?

Groet!

• erikver
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-03 16:36

erikver

Ik zeg...

Bij mij werkt ie goed, geen fouten nergens last van (maar kan ook aan Win2k liggen).
Vind het alleen jammer dat de OC beetje brak zijn. :(

Life's not a Krentenbol

Verwijderd

Topicstarter
Anyway,

ik weet nu waar het probleem lag, kan ik em tenminste doorverkopen :)

p3v4x kopen.. iemand? Bijna nieuw :P

Groet!

Verwijderd

Op donderdag 20 september 2001 22:23 schreef bierschuur het volgende:
Anyway,

ik weet nu waar het probleem lag, kan ik em tenminste doorverkopen :)

p3v4x kopen.. iemand? Bijna nieuw :P

Groet!
Niet hier, maar hier ! :) -> Vraag en Aanbod

Verwijderd

Op donderdag 20 september 2001 22:11 schreef bierschuur het volgende:
ho even

jah, ik weet misschien minder over pc's dan sommigen onder jullie, maar wel genoeg om een pc in elkaar te zetten en tot vervelens toe weer uit elkaar te halen.

1) ik kijk vaak op dit forum om problemen op te lossen dus ik doe genoeg 'research', ook om mijn probleem met de p3v4x op te lossen
2) ik heb een beleefde topic geplaatst met de vraag dat ik problemen had met de p3v4x en vroeg naar oplossingen, maar geen replies gehad.. dus ben ik maar uit gegaan van bevindingen van anderen op dit forum.. toevallig ook newbies?

Ik ben misschien hard van stapel ja, maar ik weet zeker dat er hier niet alleen professionele lui zitten, maar ook genoeg 'newbies'

Ik zal voortaan zeker beleefder zijn.. kan ik het ook verwachten van sommige anderen misschien?

Groet!
De meeste echte tweakers komen hier allang niet meer. Dit forum gaat ook nergus meer over. Wat wij doen is elkaar topics sturen, en ons dood lachen. Er lopen er hier nog wel een paar rond hoor. Maar je moet ze met een zaklamp zoeken. Dus je ziet/krijgt hier veel bullshit replys.

Maar aan je klachten te zien heb je Met een NON asus converter gewerkt op dat bord. Vertel is.

Verwijderd

Topicstarter
Ah ja,

ben ik toch een newbie.. zit ik bij het verkeerde onderdeel :)

Groet!

Verwijderd

Topicstarter
Neej je hebt gelijk, het was een NON asus converter.. maar jah.. probeer hier maar es een asus convertter te vinden.. bij de meeste webwinkels (je kent ze wel, ik noem geen namen -> reclame :) ) sturen gewoon een standaard convertertje op

Maar goed, ik voel me nog steeds behoorlijk newbie.. maar ik had echt GEEN idee dat het aan de converter kon liggen! Dat had ik nooit verw8.

Groet!

• NuKeFaCe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Op donderdag 20 september 2001 21:25 schreef bierschuur het volgende:
Misschien een vaag onderwerp, maar ik meen het serieus.. heb je een probleem met je p3v4x.. weg er mee!

Ken je de problemen als vage errors bij installeren van windows? (a serious error occured while writing to disk A: Retry?) Installeert geen enkel programma meer normaal en kun je software haast niet meer uitpakken met winrar of winzip omdat er overal CRC check errors in je beeld springen? Wil win2000 nauwelijk installeren omdat hij telkens corrupt files aangeeft? Dit is allemaal de fout van p3v4x!! Zelfs Linux wil NIET installeren!

Jah dan denk je, dat ligt aan je eigen moederbord.. niet van anderen.. nou das nie waar.. ik heb hier meer topics gelezen met dezelfde problemen en ik ben er helemaal achter: de asus p3v4x is niet te vertrouwen.. neem een asus tuv4x en je pc is zo stabiel als een rots.. zelf met windows ME :)

Dus mocht je een probleem hebben met je p3v4x.. misschien heb je dan wat aan mijn bericht..

Gegroet!
Hmzzz ... heb er ooit eens een in een servertjuh gebouwd ... zonder problemen een halfjaar up :)

Verwijderd

Topicstarter
Dan heb jij niet de fout gemaakt die ik gemaakt heb, nukeface

Groet!

• NuKeFaCe
Op donderdag 20 september 2001 22:33 schreef bierschuur het volgende:

Groet!
Gewoon pech hebben :)

• NuKeFaCe
Op donderdag 20 september 2001 22:33 schreef bierschuur het volgende:

Groet!
Gewoon pech gehad :)

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-08 11:46
Op donderdag 20 september 2001 22:29 schreef bierschuur het volgende:
Neej je hebt gelijk, het was een NON asus converter.. maar jah.. probeer hier maar es een asus convertter te vinden.. bij de meeste webwinkels (je kent ze wel, ik noem geen namen -> reclame :) ) sturen gewoon een standaard convertertje op

Maar goed, ik voel me nog steeds behoorlijk newbie.. maar ik had echt GEEN idee dat het aan de converter kon liggen! Dat had ik nooit verw8.

Groet!
En dit dan?

http://www.tweakers.net/pricewatch/20658

Verwijderd

Topicstarter
Jah, ALS ik had geweten dat het de converter was, dan had ik ook zo (pricewatch) gezocht naar een asus converter

maar dat verwachte ik dus niet, andere 'oplossingen' van mijzelf en mensen die ik ken die redelijk veel verstand hadden van hardware (hio studenten, je kent ze wel) hielpen niet, en niemand had op mn oude topic gereageerd.

Er restte voor mij nog maar 1 oplossing een ander MoBo..

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:09
Op donderdag 20 september 2001 22:45 schreef NuKeFaCe het volgende:

[..]

Gewoon pech gehad :)
Orgineel icoon heb je.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:07

Exirion

Gadgetfetisjist

[/geblaat] ;)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.