"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
Dank voor je reactie
Ik ben dat niet met je eens. Het WK Voetbal voor vrouwen geniet in Nederland zeker best wel wat bekendheid en populariteit. Onze lezers vragen van ons vaak zo exact en juist mogelijk taalgebruik. Er bestaat een WK Voetbal voor vrouwen (ook al is die bij mijn weten niet dit jaar), dus maak ik expliciet dat het gaat om de versie voor mannen. Dat lijkt me niet meer dan logisch. Het zit ook niemand in de weg dat het er staat natuurlijk

Ik ben dat niet met je eens. Het WK Voetbal voor vrouwen geniet in Nederland zeker best wel wat bekendheid en populariteit. Onze lezers vragen van ons vaak zo exact en juist mogelijk taalgebruik. Er bestaat een WK Voetbal voor vrouwen (ook al is die bij mijn weten niet dit jaar), dus maak ik expliciet dat het gaat om de versie voor mannen. Dat lijkt me niet meer dan logisch. Het zit ook niemand in de weg dat het er staat natuurlijk
Nee, maar gezien jouw reactie heb ik dat niet nodig hahaHeb ik iets gemist, is de redactie op curses inclusief schrijven geweest
Zo duidelijk en exact mogelijk taalgebruik is al zo lang de norm. Specifiek dit taalgebruik zat ook al in (mijn) artikelen in 2018 bijvoorbeeld, dus je kan dat met geen mogelijkheid nieuw noemenis dit het nieuwe Tweakers beleid?
Nu de vrouwen het ook steeds beter doen is het idd verwarrend als er niet bij staat of het voor mannen of voor vrouwen is.
Van TS vraag ik me dan af wat ie als definitie van “woke” beschouwt. Dat is toch geen Nederlands?
Van TS vraag ik me dan af wat ie als definitie van “woke” beschouwt. Dat is toch geen Nederlands?
[ Voor 30% gewijzigd door CyBeRSPiN op 30-04-2026 21:11 ]
Dat is een discussie die we hier verder niet hoeven te houden en aangezien de auteur heeft gereageerd en daarmee de vraag heeft beantwoord mag deze wel dicht van mij.
Natuurlijk! 👍 Hier is een nieuwe, ludieke handtekening die je op je profiel op Tweakers kunt zetten! 🔥
Dit topic is gesloten.
![]()