Age of Empires 2 toernooi, hoe kom ik aan meer aanmeldingen

Pagina: 1
Acties:
  • 418 views

• Edwinboss
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:29
knip

[ Voor 97% gewijzigd door Linksquest op 01-05-2026 14:39 ]

• jaspermeul
  • Registratie: Oktober 2007
  • Nu online
Mensen hun eigen pc laten meenemen en zo kosten verlagen voor de deelname?

• Edwinboss
50 euro is al niet heel veel toch voor een dagje gamen inclusief eten en drinken?

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:45
Ik vind 5 tientjes ook geen gek bedrag voor zo'n dag inclusief PC en eten en drinken, maar ik kan natuurlijk niet in ieders portemonnee kijken :)

Misschien een onpopulaire mening, maar AoE2 is natuurlijk al een wat oudere game. Wellicht zit je doelgroep niet (meer) op Discord en Reddit, maar juist op Facebook oid? Ik heb het zelf niet en zou er ook nooit meer naar terug gaan, maar wellicht zou je je "marketing" nog kunnen uitbreiden naar andere platforms.

Verder ziet je website er heerlijk retro uit :+ maar dat zal denk ik een bewussie zijn ;)

Join het GoT Pulse-Team!

• thebeast12
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 02-05 22:02
Reclame maken. Ik zie dit nooit ergens voorbij komen.
Prijs is goed.
Misschien meer dan 1 game spelen? daarmee duurt de dag langer maar kan je misschien ook wat meer vragen.
Persoonlijk vindt ik de tijd erg vervelend. veel te vroeg en misschien in combinatie met reistijd.
Misschien dat Zaterdag niet een beste dag is in verband met verplichting van sporten.

Ik heb nog een opmerking:
Hoe weet je zeker dat de 7 mensen die nu komen ook echt komen?
Ik kan mij nu aanmelden en vervolgens kom ik niet opdagen. Je kan niet ergens een rekening naar toe sturen.
24 aanmeldingen zegt niets als er maar 10 op komen dagen.

• Edwinboss
Zeker weten dat ze op komen dagen doe je nooit, ik organiseer al vrij lang lanparty's en je hebt altijd afhakers.

De 7 mensen die zich hebben opgegeven zijn bekenden of bekenden van bekenden, dus ik verwacht dat de meeste daarvan wel op komen dagen.

En ja ik werk niet met tickets waar je vooraf moet betalen, die kant wil ik ook eigenlijk niet op in verband met alle extra rompslomp.
Ik hou het liever eenvoudig en kleinschalig :)

Verder goeie punten wat je zegt over reistijd en de zaterdag, bedankt!

• Linksquest
  • Laatst online: 10:50

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Hoe goed de bedoeling ook is, zomaar promoten van een Toernooi is niet toegestaan, ik verwijs je dan ook graag even naar de huisregels, bij twijfel adviseer ik je voortaan eerst een moderator aan te spreken, topic gaat op slot.

[ Voor 14% gewijzigd door Linksquest op 01-05-2026 14:50 ]

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.