Toon posts:

Compacte keyboards

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Voor mijn servertje hier ben ik al enige tijd op zoek naar een compact keyboard, liefst eentje met muisbesturing ingebouwd.
(heb nu op één bureau een logitech itouch pro én een microsoft natural keyboard en twee muizen -> bureau zo'n beetje vol)

Vandaag een IBM SpaceSaver II keyboardje gezien, met een ingebouwde trackpoint (clito) erg mooi ding maar die kost meer dan 300 piek dus dat ik me een beetje té.

Afbeeldingslocatie: http://www5.pc.ibm.com/uk/products.nsf/189aa7eebfc966238525667b004d6ad6/1ac8ff95cbbbec7e80256786002e4d91/LineDrawing/0.1F2?OpenElement&FieldElemFormat=gif

Zijn er meer fabrikanten die dat soort keyboards maken voor een beetje normale prijs en zijn die in nederland te krijgen?

• Snurp
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-03-2025

Snurp

aka NICO

Al dit soort keyboards zijn professionele server keyboards en dus erg duur.
Compaq heeft ook een zo'n geval met muis vrij compaqt ;)
Kijk eens op hun site misschien is daar wel wat te vinden.

Veni,Vidi, Et carpe ceruesi. (Ik kwam, zag en pakt een biertje) nDus

• Dutch_guy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-07 13:40

Dutch_guy

WYSIWYG

Heb een keer een mooi compact keyboardje gezien op de beurs. Net zo groot als laptop toetsenboard met ingebouwde muis, draadloos etc. Kostte volgens mij fl. 150,- of zo.

Weet het merk alleen niet :(

Pay peanuts get monkeys !

• Dreamstar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-03 10:34
Ik heb zelf achter mijn server een cherry keyboard hangen (ik dacht een g84) Das zo'n notebook formaat keyboardje. Misschien dat die wel in de pricewatch staat.
Check anders de cherry site ff : www.cherrycorp.com