Hallo! Ik ben toe aan een nieuwe setup voor in mijn ( ietwat kleine ) woonkamer. Ik ben uitgekomen op de dali sonik 7 die na beluisteren toch wel erg lekker klinkt. Ik heb precies 0 verstand van versterkers, geen idee wat op het moment een beetje redelijke keuze is
De man in de winkel raadde mij een stereo versterker aan, NAD c 700 v2, maar die vond ik toch wel erg prijzig.
Ik zoek een?
Versterker
Wat is je budget?
Rond de 1000, minder mag natuurlijk altijd.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
uiteindelijke setup zou dus sonik 7 & cinema bevatten met LG G4 als tv. De belangrijkste eigenschappen zijn makkelijke connectiviteit voor bijv een spotify vanaf mobieltjes, maar ik zou er te zijner tijd ook graag een PC aan hangen. Eventuele room correction zou een grote plus zijn.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb al even rondgekeken en kwam uit een op Sony TA-AN 1000. Maar de reviews lijken wat mixed.
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik zit dus in een vrij klein appartement, dus een sub lijkt me onnodig met de volle bas van de dali 7?
Wat zijn de belangrijkste punten om op te letten bij aankoop?
Welke winkels moet ik zeker vermijden?
Ik zoek een?
Versterker
Wat is je budget?
Rond de 1000, minder mag natuurlijk altijd.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
uiteindelijke setup zou dus sonik 7 & cinema bevatten met LG G4 als tv. De belangrijkste eigenschappen zijn makkelijke connectiviteit voor bijv een spotify vanaf mobieltjes, maar ik zou er te zijner tijd ook graag een PC aan hangen. Eventuele room correction zou een grote plus zijn.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb al even rondgekeken en kwam uit een op Sony TA-AN 1000. Maar de reviews lijken wat mixed.
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik zit dus in een vrij klein appartement, dus een sub lijkt me onnodig met de volle bas van de dali 7?
Wat zijn de belangrijkste punten om op te letten bij aankoop?
Welke winkels moet ik zeker vermijden?
Peace out