Mijn vraag
In de DigiD app staat een uitroepteken bij ID-check met als foutmelding: dit apparaat voldoet niet aan de eisen van de id check. Probeer het met een andere telefoon.
Voor de volledigheid Digid zelf werkt prima, het gaat dus alleen om de ID-check.
Herkent iemand dit en is er een oplossing bekend?
Relevante software en hardware die ik gebruik
App versie 6.17.1
Android versie 16
Hardware Poco X8 Pro Max (1 maand in bezit)
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Digid verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, geen oplossing. NFC herstel uitgevoerd, geen oplossing.
Op m'n oude telefoon ID-check uitgevoerd en dat ging prima, maar werd helaas niet overgenomen op de nieuwe.
Met CheckID voor DigiD op weer een andere telefoon geprobeerd, dat werkte niet, foutmelding op de nieuwe telefoon:DigiD check niet mogelijk.
Helpdesk DigiD (Logius) gebeld, daar konden ze ook niet helpen.
Kortom ik zou het niet meer weten.
In de DigiD app staat een uitroepteken bij ID-check met als foutmelding: dit apparaat voldoet niet aan de eisen van de id check. Probeer het met een andere telefoon.
Voor de volledigheid Digid zelf werkt prima, het gaat dus alleen om de ID-check.
Herkent iemand dit en is er een oplossing bekend?
Relevante software en hardware die ik gebruik
App versie 6.17.1
Android versie 16
Hardware Poco X8 Pro Max (1 maand in bezit)
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Digid verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, geen oplossing. NFC herstel uitgevoerd, geen oplossing.
Op m'n oude telefoon ID-check uitgevoerd en dat ging prima, maar werd helaas niet overgenomen op de nieuwe.
Met CheckID voor DigiD op weer een andere telefoon geprobeerd, dat werkte niet, foutmelding op de nieuwe telefoon:DigiD check niet mogelijk.
Helpdesk DigiD (Logius) gebeld, daar konden ze ook niet helpen.
Kortom ik zou het niet meer weten.