Intel Pro Kit NUC ANH i7 Intel Core 1360P 32GB 1TB Samsung 980Pro / Dell U2518D / Samsung S25 Ultra / Samsung Watch 6 classic 47mm LTE / Denon AVC-X6800H
Vraag
Alle reacties
Een gouden tip heb ik niet, voor zover ik weet is Facebook moeilijk te bereiken.LithoMan schreef op woensdag 29 april 2026 @ 12:21:
Mijn vraag:
Ik zit met een groot probleem. Heb onlangs met toestemming van mijn (overleden) vriendin haar Facebookaccount omgezet naar een herdenkingsprofiel (24-04-2026). Dus ik ben de beheerder. Dat ging 1 dag goed. Maar na 1 dag was het profiel niet meer te benaderen. Oftewel, zo te zien is het verwijderd. Ik snap er niks van, heb verders niets meer gedaan of ondernomen aan dat profiel. Wel heeft haar dochter op 22-04-2026 het Instagram account van haar moeder opgezegd. Maar dat heeft volgens mij niets met Facebook te maken?
Relevante software en hardware die ik gebruik:
PC met Windows 11 of met Android Samsung S25 Ultra
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Ik ben op allerlei manieren bezig geweest om in contact te komen met Facebook, talloze formulieren ingevuld, e-mail naar support@fb.com maar helaas. Echter bij alle formulieren kom ik niet verder. Ik weet echt niet wat er gebeurd is maar hoe krijg ik dat herdenkingsprofiel weer terug? Kan 1 van jullie de gouden tip geven? Want ik zit er erg mee dat het herdenkingsprofiel is verwijderd.
Grote kans dat het inderdaad te maken heeft met het opzeggen van het Instagram account, aangezien Facebook en Instagram beiden van Meta zijn:
Wikipedia: Meta Platforms
Wellicht dat de link tussen de twee accounts al eerder was gelegd.
Zoiets zou het inderdaad kunnen zijn.
Qua ondersteuning van Meta/facebook, mijn eigen ervaring is dat ze iets bevestigen wat vervolgens niet gebeurd is. Ik heb bevestiging (per email) gekregen dat het account, profiel en pagina verwijderd zijn van een overledene na overleggen van overlijdensakte en toestemmingen van de erfgenamen en executeur testamentair.
Echter blijft de pagina bestaan, ook na enige weken "wachttijd" (ik hield er rekening mee dat er wellicht ergens iets in een webcache bleef staan.
Nu maar weer even opnieuw kijken of ik de pagina verwijderd krijg.
Qua ondersteuning van Meta/facebook, mijn eigen ervaring is dat ze iets bevestigen wat vervolgens niet gebeurd is. Ik heb bevestiging (per email) gekregen dat het account, profiel en pagina verwijderd zijn van een overledene na overleggen van overlijdensakte en toestemmingen van de erfgenamen en executeur testamentair.
Echter blijft de pagina bestaan, ook na enige weken "wachttijd" (ik hield er rekening mee dat er wellicht ergens iets in een webcache bleef staan.
Nu maar weer even opnieuw kijken of ik de pagina verwijderd krijg.
Die accounts zijn vaak gelinkt als een Meta account, kan best dat dus in 1x dat gehele account is verwijderd.
Ik zou niets verwachten vanuit Facebook eerlijk gezegd.
Overigens zit er vaak op verwijderen van accounts volgens mij een wachtperiode van 30 dagen? Mogelijk dat de dochter nog hierbij kan helpen of wat duidelijkheid kan geven?
Ik zou niets verwachten vanuit Facebook eerlijk gezegd.
Overigens zit er vaak op verwijderen van accounts volgens mij een wachtperiode van 30 dagen? Mogelijk dat de dochter nog hierbij kan helpen of wat duidelijkheid kan geven?
Vooropgesteld: gecondoleerd @LithoMan ! Wat een heftige periode moet dit voor je zijn...
Wat het issue betreft: lijkt erop dat het verwijderen van sociale media accounts van betreffende persoon op termijn al de voorkeur genoot nog voor dit incident. In dat opzicht kan een nieuwe pagina dedicated ter herinnering mogelijk hetzelfde doel dienen op Facebook zonder het oude account te hoeven herstellen?
Wat het issue betreft: lijkt erop dat het verwijderen van sociale media accounts van betreffende persoon op termijn al de voorkeur genoot nog voor dit incident. In dat opzicht kan een nieuwe pagina dedicated ter herinnering mogelijk hetzelfde doel dienen op Facebook zonder het oude account te hoeven herstellen?
[ Voor 21% gewijzigd door JJ Le Funk op 29-04-2026 23:15 ]
d:)b :henk d:)b
https://www.meta.com/en-g...s-center/589288436078759/
Als ik dit zo snel lees, zou instagram verwijderen losstaan van je facebook, dus ik zou dan toch kijkje nemen in account center of je daar nog in kan komen.
Als ik dit zo snel lees, zou instagram verwijderen losstaan van je facebook, dus ik zou dan toch kijkje nemen in account center of je daar nog in kan komen.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Pagina: 1