Mijn APSystems omvormers (DS3-L) schakelen niet op het juiste moment in en uit tijdens negatieve energieprijzen. Ik heb dit nu al een paar keer gezien de afgelopen dagen.
De verbinding naar de omvormers is goed (ECU-R) en de tijd en tijdzone staat goed (via de EMA manager gecheckt).
Zie bijgevoegde screenshots. Bij screenshot nr 2 heb ik de optie voor het uitschakelen bij negatieve prijzen uit en weer aan gezet en daarna gingen de zonnepanelen uit om vervolgens weer aan te gaan op het juiste moment!?
Ik denk dat het probleem bij APSystems ligt. Ik kan de pagina voor het bekijken van de tarieven ook niet openen, zie screenshot 3.
Iemand een idee?
1:
/f/image/qCUhOTx5URkiFxIulmIGXBDF.png?f=fotoalbum_large)
2:
/f/image/6gRcpgXP2WpkH5aDrYjFVGQt.png?f=fotoalbum_large)
3:
De verbinding naar de omvormers is goed (ECU-R) en de tijd en tijdzone staat goed (via de EMA manager gecheckt).
Zie bijgevoegde screenshots. Bij screenshot nr 2 heb ik de optie voor het uitschakelen bij negatieve prijzen uit en weer aan gezet en daarna gingen de zonnepanelen uit om vervolgens weer aan te gaan op het juiste moment!?
Ik denk dat het probleem bij APSystems ligt. Ik kan de pagina voor het bekijken van de tarieven ook niet openen, zie screenshot 3.
Iemand een idee?
1:
/f/image/qCUhOTx5URkiFxIulmIGXBDF.png?f=fotoalbum_large)
2:
/f/image/6gRcpgXP2WpkH5aDrYjFVGQt.png?f=fotoalbum_large)
3:
[ Voor 25% gewijzigd door Y0ur1 op 28-04-2026 17:34 ]
/f/image/DjczPGCrowx3nqFQF8heb3iA.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/IQFwvAPs1uvJQQDmFtFDoijl.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/mQMvHCKL5UFOd37pcXePdLzg.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/ZCZtwdjhlUqUg2gBCT2xKGUm.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/mwid9yNaRXQV6CSgHgWOitRz.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/H1Q0bxcsYlhDeDSs8yjnWI4u.jpg?f=fotoalbum_large)