Vraag

• wild_dog
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 00:45
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
USB geluidskaart

Wat is je budget?
€50-€100

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
-

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik heb een 4 weg kvm, die USB kan schakelen maar geen audio.

Ik heb momenteel een uitvoering: Startech.com Virtual 7.1 USB Stereo Audio Adapter External Sound ... , maar ik vermoed dat daar wat mis mee is. Soms vallen alle USB apparaten verbonden via de KVM uit, en als dit over is, is de geluidskaart weggevallen totdat ik deze uit de KVM haal en weer terug plug. Ik had dit probleem ook niet toen ik de audio direct in mijn hoofd PC had in plaats van via de KVM met die startech kaart.

Ik ben dus op zoek naar een vervanging, van een iets betere (bouw)kwaliteit dat een €5 usb dongeltje, maar die hoeft niet top-of-the-line audiophile 9.3 surround of wat dan ook te zijn. Hij hoeft uiteindelijk alleen maar een medium kwaliteit setje PC speakers aan te sturen, maar moet voornamelijk niet storen en liefst tegen een stootje kunnen.

Ik heb verder geen kennis van geluidskaarten en welke merken welke reputatie hebben, dus van daar de vraag.

Alle reacties

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Iemand een Tina2 in de aanbieding?