Vraag

• XiQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:27
Ik ben ten einde raad. Ik heb wel eens DeX geprobeerd op mijn tablet en ik heb dit nooit als volgende ervaart. Met enige regelmaat sprint mijn tablet midden tijdens gebruik, vaak met pen, naar een modus die op DeX lijkt, maar het volgens de instellingen niet is. Ik snap niet waarom dit gebeurt en het is uitermate hinderlijk, want ik kan niet meer normaal tussen applicaties wisselen. Ik weet ook niet hoe ik dit uitschakel, en vraag me af of het wel Samsung DeX is, of iets anders? Kan iemand me iets verder helpen?
Ik wil dit het liefst compleet uitschakelen, dat is sowieso beter dan willekeurig erin komen.

Samsung Galaxy Tab S9 met pen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-V2KXuxYi0z8kOdkJUcJO-UvwPw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/S60qcqkZhLzTmXhwipirtcox.jpg?f=fotoalbum_large

De bovenstaande informatie is niet geloofwaardig te noemen. Er mogen dan ook geen rechten aan ontleend worden.

Alle reacties

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Extern toetsenbord geconnect? Desktopmodus?

Asus Expertbook P5: 14,0" 2560x1600 mat IPS 144Hz / Intel Arc Graphics 140V / Intel Core Ultra 7 258V 4,8GHz/ 32GB RAM
2TB SSD / Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB A, USB C, Thunderbolt / 63Wh-accu / Windows 11 Pro 64 bit

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 00:08
Dit is desktopmodus, dat activeer je door in het scherm dat je toont op het knopje in het midden van de rechterkant de drukken.

• XiQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:27
Dankjewel, ik kom er nog niet helemaal uit:

- waarom deze zo vaak plotseling geactiveerd wordt
- hoe ik er weer uit kom zonder de tablet te herstarten.

De bovenstaande informatie is niet geloofwaardig te noemen. Er mogen dan ook geen rechten aan ontleend worden.

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 00:08
Je kunt zo'n bureaublad (escritorio) sluiten door op het x'je te drukken. Of je selecteert een van de open apps links van de desktop, maar dan blijft de desktop wel actief op de achtergrond.