Wraak feedback Rickv073 laten verwijderen

Pagina: 1
Acties:

• EVO
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Beste admin,

Naar aanleiding van een feedback die ik heb gegeven op een tweaker, genaamd Rickv073 die zijn afspraken en koop verplichting niet nakomt. Hij zou de GPU komen ophalen bij mij thuis voor de afgesproken prijs. Ik was daarnaast heel flexibel in de tijd die ik had qua dag en tijd om de GPU te laten zien en te kunnen komen. Hij oppert kort om een vriend te laten komen, aangezien hij ineens geopereerd blijkt te zijn. Maar dat was volgens mij niet oprecht. Daarna heb ik geen reactie meer verkregen en gebeurt het volgende:
Deze zogenaamde tweaker heeft mij wraak feedback gegeven op deze beoordeling. 8)7 Ik verzoek jullie dan ook vriendelijk om dit zo spoedig mogelijk te verwijderen. Ik heb alle juiste stappen gezet en we zijn tot een koopovereenkomst gekomen zoals in de DM te zien is. Ik heb de koper voldoende tijd gegeven om te reageren. Maar hij toonde ineens geen interesse meer. Nu ik hem feedback heb gegeven hoor ik vervolgens wel weer van hem, middels verboden wraak-feedback. Erg tweaker onwaardig dit. :(

Groeten, EVO

Met vriendelijke groet, EVO

• Rickv073
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 27-04 19:14
Nee, ik geef geen wraak feedback. Jij beoordeelt mij omdat je denkt dat ik lieg over mijn medische toestand en m’n afspraken niet na kom terwijl je me amper de tijd geeft om ergens op te reageren.
Heb tweakers een mail gestuurd met bewijs. Je kan de beoordeling op mijn pagina verwijderen/aanpassen. Gebeurd dat niet dan pas ik ook niks aan en sta ik 100% achter mijn geplaatst feedback