Hulp met Marantz Versterker

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-08 10:02

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Topicstarter
Hoi ik heb net mijn marantz vesterker SR7000 opgehaald echter het een en ander niet. Dat ding heeft een On Screen Display display (ja op TV dus) echter hoe krijg ik die op mijn tv. Ze trekken een kabel van SVideo out naar SVideo in en omgekeerd naar de videorecorder. Tevens een S-Video van de TV -out naar versterker. Echter mijn video en tv hebben deze aansluitngen niet.
Mijn TV heeft twee scarts en mijn video ook pls help me. Hi\oe moet ik dit precies aansluiten en wat is het nut van al die S-Videos in mijn versterker

Verwijderd

Op donderdag 20 september 2001 20:53 schreef TrailBlazer het volgende:
Hoi ik heb net mijn marantz vesterker SR7000 opgehaald echter het een en ander niet. Dat ding heeft een On Screen Display display (ja op TV dus) echter hoe krijg ik die op mijn tv. Ze trekken een kabel van SVideo out naar SVideo in en omgekeerd naar de videorecorder. Tevens een S-Video van de TV -out naar versterker. Echter mijn video en tv hebben deze aansluitngen niet.
Mijn TV heeft twee scarts en mijn video ook pls help me. Hi\oe moet ik dit precies aansluiten en wat is het nut van al die S-Videos in mijn versterker
koop bij de plaatselijke kabelboer een kabel met de aansluiting s-vhs aan de ene kant en scart aan de andere kant. dan moet je nog hopen dat je tv dit aankan. het kan namelijk goed mogelijk zijn dat je zwart-wit-beeld krijgt, maar dan kan je in ieder geval iets instellen. andere mogelijkheid is er niet. die kabel heb ik ook even gehad, koste geloof ik 15 piek

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-08 10:02

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Topicstarter
Ok ik dank dat ik wel beeld krijg mijn tv heeft namelijk een scart met rgb dus dat moet wel lukken neem ik aan

• Flupke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-08-2025

Flupke

Ik heb de sr7000 ook :), wil graag een keertje mijn afstandbediening tegenover de jouwe leggen zodat ik in de tv modus niet langer het volume van de tv ipv de marantz aanpas

Kies geen S-VHS kabel voor de verbinding tussen sr7000 en tv als je video geen s-vhs heeft. De Marantz kan hem namelijk niet converteren (=geen beeld)