Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
1
2
3
4
5
6
| :is(.ugcContent table.rml) td,
:is(.ugcContent table.rml) th {
border:.0625rem solid var(--border-card-color);
padding:.375rem .5rem;
vertical-align:top
} |
In de RML van de tabel staat geen border gedefinieerd.
Commandline FTW
Intentionally left blank
Net een lang weekend gehad. Rustig starten op je (thuis)kantoor. Kopje koffie erbij. "Ahh, eens kijken wat er open staat". Klein CSS bugje. Zo gepiept, iedereen tevreden. Lekkere start van de week! Ik voel hem helemaal.
is het de bedoeling dat de * Damic -tag ook grijs is of nog rood? Dat staat ook onder die ugccontentcrisp schreef op zaterdag 25 april 2026 @ 14:49:
Mmm, die rule zou specifiek voor het forum gereset moeten worden. Ik ga dinsdag kijken, lijkt me geen blocking issue voor nu
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
Check ik morgen ook even. Ik heb al een branche klaarstaan met nog meer kleine fixesDamic schreef op donderdag 30 april 2026 @ 20:33:
[...]
is het de bedoeling dat de * Damic -tag ook grijs is of nog rood? Dat staat ook onder die ugccontent
Intentionally left blank
Je gaat het morgen nog druk krijgen dus succes.crisp schreef op donderdag 30 april 2026 @ 20:40:
[...]
Check ik morgen ook even. Ik heb al een branche klaarstaan met nog meer kleine fixes
Niets is onmogelijk voor de mens die het zelf niet hoeft te doen
Commandline FTW
Intentionally left blank
Woops juist dat is een css snipped van mijn eigen, maarja omdat iemand anders ook daar op reageerde dacht ik dat het iets globaal wascrisp schreef op vrijdag 1 mei 2026 @ 09:06:
* crisp heeft nog even gechecked, en de /me was altijd al grijs
Sorry voor de verloren minuten
Er is echter wel degelijk een kleine wijziging aan de css regel geweest, want ik had 'm in kleur en nu niet meer. En dat blijkt:crisp schreef op vrijdag 1 mei 2026 @ 09:06:
* crisp heeft nog even gechecked, en de /me was altijd al grijs
1
2
3
| .me, div.messagecontent span.me a { color: #00AA00; } |
1
2
3
| .ugcContent span.me { color: var(--tertiary-paragraph-text-color); } |
Commandline FTW
Ja dat klopt, we hebben alle RML-styling geconsolideerd. Er was heel veel duplicatie door de nieuwe editor en de styling voor reacties bij artikelen, productreviews e.d.Hero of Time schreef op vrijdag 1 mei 2026 @ 20:25:
[...]
Er is echter wel degelijk een kleine wijziging aan de css regel geweest, want ik had 'm in kleur en nu niet meer. En dat blijkt:Cascading Stylesheet:Dat is wat ik nog heb, maar dit is de Tweakers regel:
1 2 3 .me, div.messagecontent span.me a { color: #00AA00; }Cascading Stylesheet:De '.ugcContent' is nieuw. Dit was dus eerst 'div.messagecontent'.
1 2 3 .ugcContent span.me { color: var(--tertiary-paragraph-text-color); }
[ Voor 8% gewijzigd door crisp op 01-05-2026 20:30 ]
Intentionally left blank
Commandline FTW
Ja zet gewoon !important achter je kleurtje dan doet ie het ook goedHero of Time schreef op vrijdag 1 mei 2026 @ 20:25:
[...]
Er is echter wel degelijk een kleine wijziging aan de css regel geweest, want ik had 'm in kleur en nu niet meer. En dat blijkt:Cascading Stylesheet:Dat is wat ik nog heb, maar dit is de Tweakers regel:
1 2 3 .me, div.messagecontent span.me a { color: #00AA00; }Cascading Stylesheet:De '.ugcContent' is nieuw. Dit was dus eerst 'div.messagecontent'.
1 2 3 .ugcContent span.me { color: var(--tertiary-paragraph-text-color); }
Nah, gewoon de nieuwe selector toegevoegd. Ik wil niet constant !important gebruiken, want dan is niks meer !important.Damic schreef op vrijdag 1 mei 2026 @ 20:40:
[...]
Ja zet gewoon !important achter je kleurtje dan doet ie het ook goed
Commandline FTW
Dit topic is gesloten.
![]()
:strip_exif()/f/image/2IuEJGzs9pkHnSiJPGnVez51.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/JlvIAY1rh3JOsPUu9Asxi1GK.png?f=user_large)
/f/image/49cqmKIhtmKDupOUogURwsW2.png?f=fotoalbum_medium)