• MarvHathim
  • Registratie: April 2026
  • Laatst online: 25-04 13:28
Hey allemaal, ik wilde iets persoonlijks delen en jullie mening vragen.

Mijn naam is Marv, ik ben 27 en woon nog thuis bij mijn ouders, die inmiddels 34 jaar samen zijn. De laatste tijd merk ik steeds vaker dat ze ruzie hebben. Het voelt alsof ze elkaar niet meer echt kunnen geven wat ze nodig hebben, en de liefde en aandacht die er vroeger was, is gewoon niet meer hetzelfde.

Als hun zoon vraag ik me soms af of ze misschien gelukkiger zouden zijn als ze uit elkaar gaan… maar tegelijkertijd kan ik me ook niet voorstellen dat ze niet meer samen zijn. Ons hele leven is gebouwd op hen als koppel, en we hebben zoveel mooie herinneringen als gezin.

Ik ben eigenlijk benieuwd of iemand hier iets soortgelijks heeft meegemaakt. Is er iets wat ik kan doen om te helpen? Of is dit iets wat ik gewoon moet accepteren en waar ik me beter niet mee kan bemoeien?

snip

[ Voor 22% gewijzigd door We Are Borg op 25-04-2026 13:46 ]

• Yaksa
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:52
Waarom vraag je het ze niet?
Goede communicatie is altijd beter dan aannames doen.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02:00

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Modbreak:welkom op Tweakers @MarvHathim . Jouw verhaal delen kan zeker op Tweakers, maar zonder de koppeling aan het project. En ik verhuis het naar andere forumonderdeel

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Dat kan ook de trigger zijn dat ze er over gaan nadenken en dan uit elkaar gaan. Misschien wil je dat niet.

Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.