Artikel: nieuws: Proton wil komend half jaar vooral nieuwe functies toevoegen aan best...
Auteur: @TijsZonderH
Hoi!
Hoewel ik erg waardeer dat dit artikel gepost is, is de inhoud net iets minder sterk dan ik meestal vind op tweakers: er staan vrij veel fouten in.
Hier wat punten van opbouwende kritiek aangaande de foutjes in het artikel:
- 'Proton Mail krijgt onder andere opties om e-mails in categorieën in te delen': de vernieuwing hier is dat proton dat _automatisch_ gaat doen, en dit presenteert een nieuwe view stopt,want labels en mappen bestaan natuurlijk al heel erg lang:
quote:
Gezien dat gedeelde mappen al bestaan, moet dit iets anders zijn, mogelijk a-la teams of wat nextcloud ook biedt.
Ook is het jammer dat er in jullie artikel niet genoemd wordt dat er nog gewerkt wordt aan de linux client voor Drive, maar dat is wel iets waar - ook in jullie publiek - veel om gevraagd wordt, en wel genoemd wordt in het bronartikel.
Dus: supertof dat jullie dit coveren, want zo kwam ik achter het bestaan van het bronartikel, maar jammer dat er net wat veel onjustheden zitten in het artikel.
Hopelijk helpt deze feedback!
Auteur: @TijsZonderH
Hoi!
Hoewel ik erg waardeer dat dit artikel gepost is, is de inhoud net iets minder sterk dan ik meestal vind op tweakers: er staan vrij veel fouten in.
Hier wat punten van opbouwende kritiek aangaande de foutjes in het artikel:
- 'Proton Mail krijgt onder andere opties om e-mails in categorieën in te delen': de vernieuwing hier is dat proton dat _automatisch_ gaat doen, en dit presenteert een nieuwe view stopt,want labels en mappen bestaan natuurlijk al heel erg lang:
quote:
- ' In de praktijk betekent dat vooral dat gebruikers e-mails kunnen doorsturen naar hun bestaande adressen': dat is niet wat het bronartikel staat. Er staat dat de bestaande functionaliteit die zij 'Forward' noemen, uitgebreid wordt:...our new category view automatically categorizes your emails to make it easier to find what you’re looking for.
En ze noemen expliciet dat je vanuit Proton mails kan ontvangen EN versturen:we’re evolving our Forwarding feature.
enSoon, you’ll be able to send and receive emails from your existing Gmail email address directly from your new Proton Mail inbox.
- 'en voegt Proton functies zoals gedeelde mappen toe aan Drive.' - dat is niet wat in het bron artikel staat, en bovendien: proton ondersteund al heel erg lang gedeelde mappen. Dit is wat er letterlijk gezegd wordt:you’ll be able to reply to and send emails from your new Proton Mail inbox without needing to visit your previous provide
.This will also include shared Drive, one secure, shared storage space giving improved collaboration capabilities to families and businesses.
Gezien dat gedeelde mappen al bestaan, moet dit iets anders zijn, mogelijk a-la teams of wat nextcloud ook biedt.
Ook is het jammer dat er in jullie artikel niet genoemd wordt dat er nog gewerkt wordt aan de linux client voor Drive, maar dat is wel iets waar - ook in jullie publiek - veel om gevraagd wordt, en wel genoemd wordt in het bronartikel.
Dus: supertof dat jullie dit coveren, want zo kwam ik achter het bestaan van het bronartikel, maar jammer dat er net wat veel onjustheden zitten in het artikel.
Hopelijk helpt deze feedback!