• tim641
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 12:04
Hi,

Ik ben van plan een LG G4 65” aan te schaffen, nu zag ik dat deze tv zonder voet komt en zal hij dus aan de muur moeten.

Nu is het zo dat ik een nogal ingewikkelde muur heb (zie foto). Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mpX00h7U6B1Lw4rK3xWqf2ao7rI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/otWIdH5v9V5TILqzEQjxAeQY.png?f=fotoalbum_large

Wat denken jullie dat de beste manier is om de tv hier op te hangen? Ik zat zelf te denken aan een draaibare beugel op het rechter deel, zodat de tv recht in lijn met het uitstekende deel hangt, maar weet niet of dat de meest handige manier is en was benieuwd naar jullie mening.

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:45

franssie

Save the albatross

Ik zou zelf toch even kijken of je er een voet bij kan krijgen. Voordeel is dat je dan nog wat flexibeler bent van indeling van de kamer. Weet je echt hoe h je het wil hang je m vast.

I´d rather be a hypocrite than the same person forever (Yauch)| 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

• Marcel a
  • Registratie: November 2025
  • Laatst online: 09:31
Weet je dat wel zeker? Ik heb nog nooit een tv gekocht waar geen voet bij zat.

• tim641
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 12:04
Marcel a schreef op zaterdag 25 april 2026 @ 08:28:
Ja, het gaat om de LG G4 65”, die komt standaard alleen met een vlakke muurbeugel, en de bijpassende voet is nergens meer te krijgen omdat het een tv uit 2024 is..

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:04

Kettrick

Rantmeister!

Marcel a schreef op zaterdag 25 april 2026 @ 08:28:
Mijn G5 kwam zonder voet, maar deze is los te bestellen indien nodig.

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13:12
De officiële voet (LG ST-G4SN65) is nergens meer verkrijgbaar, maar generieke VESA standaards zijn natuurlijk wel te vinden als je hem liever niet aan de muur hangt.

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09:09

SeatRider

Hips don't lie

Amazon verkoopt gewoon universele VESA voeten idd

Nederlands is makkelijker als je denkt

Pagina: 1