BMW 535D
Verwijderd
Alleen de uitvoering weet ik nog niet.
Maar waarschijnlijk maak ik van een wireless keyboard dan wel een wire-keyboard om 'm van 12v te voorzien.
Daar ga ik morgen maar eens mee bezig
BMW 535D
Verwijderd
maar ik zou gewoon zon lint erin leggen ipv een tl lamp...
Verwijderd
Verwijderd
hebbie met zon lichtsnoet geen last fan dacht ik, en komt er tenminste overal een kewle gloed onderuit.
't beeld vervormd idd als de tl dicht onder de monitor zit, vanaf zo'n 10 a 12cm heb je daar geen last meer van (maar 't kijkt wel knap k*t met die tl recht in je gezicht).
Ik zal morgen eens kijken wat d'r gebeurd als ik die 15 in m'n toetsenbord zet
BMW 535D
Grmblz, ben ik bezig die 30cm in m'n toetsenbord te drukken (voorzichtig dan he) breekt 't kreng, najah, morgen maar ff een andere halen (17 piektjes, da's geen geld)Op donderdag 20 september 2001 20:53 schreef Dranko het volgende:
Ik heb net ff m'n 30cm uit m'n case reript (zat toch nog niet vast, net gekocht) en op m'n toetsenbord gelegd.
't beeld vervormd idd als de tl dicht onder de monitor zit, vanaf zo'n 10 a 12cm heb je daar geen last meer van (maar 't kijkt wel knap k*t met die tl recht in je gezicht).
Ik zal morgen eens kijken wat d'r gebeurd als ik die 15 in m'n toetsenbord zet
BMW 535D
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Da's een leuk idee... maar hoeveel ledjes wil jij gebruiken voor een compleet toetsenbord?Op donderdag 20 september 2001 22:35 schreef Acid_Burn het volgende:
waarom niet met leds.. is ook niet zo fel als zo'n TL en het stoort niet op je monitor
BMW 535D
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Sjit, ik had al zo'n vermoeden (stond me ergens bij, ooit eens gehad tijdens 1 van m'n studie's geloof ik.. najah, da's ook alweer euh... 5 jaar geleden)Op vrijdag 21 september 2001 00:34 schreef worldpunch het volgende:
ps2 = 5 volt
BMW 535D
zou dat [CM] geval in de topictitel niet [KBM] moeten zijn as in KeyBoardMod??
offtopic
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Jup, en [ZM] ZeikModeOp vrijdag 21 september 2001 00:36 schreef Shove_it999 het volgende:
offtopic
zou dat [CM] geval in de topictitel niet [KBM] moeten zijn as in KeyBoardMod??
offtopic
BMW 535D
't hangt d'r ook vanaf wat voor monitor je hebt en hoe deze is afgeschermd. Ik heb hier ook een Eizo Flexscan (17") staan (100hertz) waar de 30cm tl in iedergeval geen grip op heeft.Op donderdag 20 september 2001 20:42 schreef RaVeNgEr het volgende:
maar als je toetsenbord naast je beeldscherm staat gaat je beeld flippenomdat ze niet dezelfde frequentie hebben.
gisteravond zat ik dus met een andere (oudere) 17" te klooien...
BMW 535D
Wordt wel veel in de reclamewereld gebruikt.
Maak een sleuf in je toetsenboard en douw daar een stuk plexiglas in, zet hierop 1 of meerdere lampjes (bv. fietslampjes) en je hebt een supermooi verlicht KB
Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.
ps/2 = 5V en kan 500mA trekkenOp donderdag 20 september 2001 20:33 schreef Dranko het volgende:
Nu heb ik al wat rond zitten zoeken, maar niet echt gevonden wat ik eigenlijk wil weten...
Ik heb 't idee gehad om een 15cm tl in m'n toetsenbord in te bouwen, de vraag is alleen, moet ik die 12v extern ergens vandaan halen of hoeveel v komt d'r uit 't ps/2 slotje ?
Verwijderd
wow dat ziet er wel heel kool uit maaruh past dat wel in zon toetsenbord want nou ja die van mij is giga plat denk dat ut er nooit in te bouwen maar goedOp vrijdag 21 september 2001 21:59 schreef C001JU135 het volgende:
ik heb et zo gemaakt
in licht
[afbeelding]
in donker
[afbeelding]
zijn 86 ledjes totaal
is wel een koleruh werk
ziet er heel strak uit man!!
Ik denk dat dit dan nog de mooiste (lees: snelste) oplossing is. (en niet van die gevoelige breekpunten.)Op donderdag 20 september 2001 20:45 schreef D-dayzz het volgende:
Misschien heb je hier iets aan....zij gebruiken een externe voeding (is wel gedaan met neon strings) : http://www.jsihardware.com/reviews.php?ID=30
BMW 535D
Combineren
Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
de CCFL is niet het grootste probleem, het gaat meer om de inverter... daar komt de meeste storing vandaan...Op donderdag 20 september 2001 20:42 schreef RaVeNgEr het volgende:
maar als je toetsenbord naast je beeldscherm staat gaat je beeld flippenomdat ze niet dezelfde frequentie hebben.
heb je speciale leds gepakt ? of gewoon 3 mm ledjesOp vrijdag 21 september 2001 21:59 schreef C001JU135 het volgende:
ik heb et zo gemaakt
in licht
[afbeelding]
in donker
[afbeelding]
zijn 86 ledjes totaal
is wel een koleruh werk
Verwijderd
Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!
Indeed, ik was al verbaast... begon ff aan mezelf te twijvelen maar indeed.. die threat is bijna een half jaar oud. En ik ben helaas (nog) niet klaar met die ccfl in m'n toetsenbord te drukken, de tijd er stomweg niet meer voor gehad.Op donderdag 07 februari 2002 18:24 schreef DenniZ-X het volgende:
Ik zie net dat het een topic is van september 2001 die ik omhooggeschopt heb.. was ff aan het searchen op TL, misschien heeft de topicstarter het allang af
Webkabouter: ga mij eens uitleggen hoe?
BMW 535D