Vraag

• Manado
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 06:30
Beste mensen, ik heb n probleem dat ik al vaker ben tegen gekomen maar nooit goed opgelost kreeg.
Ik vergelijk via mijn laptop mijn contacten op de Google cloud met mijn contacten op mijn oude Huawei P30 Pro en op mijn nieuwe Huawei Mate X7. Zoals altijd zijn deze niet synchroon en dat loste ik vroeger altijd op door op mijn laptop een backup te maken en dan op mijn telefoon te importeren.
Mijn vraag is eigenlijk wat is de oorzaak en hoe los ik dat op?
Ik heb de cloud versie via mijn laptop helemaal opgeschoont en alles aangepast en die moet nu naar mijn telefoons gesynchroniseerd worden zonder dat de verwijderde contacten en niet aangepaste contacten blijven staan. En dus ook de versie in de cloud niet gewijzigd wordt.
Hoe stel ik dit goed in zonder steeds een backup te moeten over zetten?

B.v.d. Manado

Alle reacties

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07:52
In de contacten applicatie op de telefoon kun je contacten op meerdere locaties hebben staan. Op de sim kaart, lokaal op de telefoon, gesynchroniseerd vanuit een of meerdere cloud diensten en bij meerdere is dat ook apart.
Dus ik zou daar beginnen te zoeken en eventueel contacten verplaatsen en samenvoegen.
Controleer ook dat de wijzigingen gesynchroniseerd worden terug naar de cloud. Dat zit meestal onder de account instellingen.