Laatste weken lijkt het steeds erger te worden. Ik ben aan het werk of bezig in een browser en ineens freezed mijn beeld. Bij het opnieuw opstarten lijkt wel alsof er overgegaan wordt op de CPU waardoor het beeld van zeer slechte kwaliteit is. Ook dan kan mijn computer ineens in freeze terecht komen. Ook geeft hij in device manager een defect aan van mijn videokaart.
Ik moet mijn pc dan helemaal uitzetten, ook de voeding, om hem opnieuw op te starten na 10 minuten en dan draait hij weer.
Ik ben ook al overgestapt naar een ander moederbord in de hoop dat dit heeft geholpen. Maar niet dus.
Met gamen of andere programma's nul problemen. Ik heb nog garantie op de kaart, jullie enig idee wat het zou kunnen zijn??
Ik moet mijn pc dan helemaal uitzetten, ook de voeding, om hem opnieuw op te starten na 10 minuten en dan draait hij weer.
Ik ben ook al overgestapt naar een ander moederbord in de hoop dat dit heeft geholpen. Maar niet dus.
Met gamen of andere programma's nul problemen. Ik heb nog garantie op de kaart, jullie enig idee wat het zou kunnen zijn??
[ Voor 7% gewijzigd door boxboem op 23-04-2026 14:45 ]