Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen op 1440P met ultra settings
Wat mag het systeem gaan kosten?
€3000 is wel echt mijn max, ik ga hem ook laten assembleren voor ongeveer €100
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis, toetsenbord en monitor heb ik al. Ik heb momenteel ook een game pc maar die verkoop ik liever
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
In principe het lijstje hier onderaan. Volgens mij mis ik niks
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merk voorkeuren. Het onderstaande lijstje is gemaakt met oog op hoe het eruit ziet. Sommige onderdelen zijn dus bewust duurder gekozen voor de looks
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Qua geluid en stroomverbruik niet. Wel zoals ik hierboven zei ben ik echt op zoek naar iets wat er gewoon heel mooi uit ziet. Ik ben bereid hier meer voor te betalen. Ik hoef dus niet per se "dezelfde performance maar dan goedkoper"
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag weten of dit lijstje klopt en matcht, ik heb zelf alles gecontroleerd en dit lijkt wel zo te zijn. Ook hoor ik graag feedback, er zijn altijd wel mensen die meer kennis hebben. Ondanks dat ik ook voor looks betaal is het natuurlijk altijd mogelijk dat er een ander onderdeel is die bijv beter is voor dezelfde prijs en ook past qua uiterlijk.
Gamen op 1440P met ultra settings
Wat mag het systeem gaan kosten?
€3000 is wel echt mijn max, ik ga hem ook laten assembleren voor ongeveer €100
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis, toetsenbord en monitor heb ik al. Ik heb momenteel ook een game pc maar die verkoop ik liever
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
In principe het lijstje hier onderaan. Volgens mij mis ik niks
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merk voorkeuren. Het onderstaande lijstje is gemaakt met oog op hoe het eruit ziet. Sommige onderdelen zijn dus bewust duurder gekozen voor de looks
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Qua geluid en stroomverbruik niet. Wel zoals ik hierboven zei ben ik echt op zoek naar iets wat er gewoon heel mooi uit ziet. Ik ben bereid hier meer voor te betalen. Ik hoef dus niet per se "dezelfde performance maar dan goedkoper"
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag weten of dit lijstje klopt en matcht, ik heb zelf alles gecontroleerd en dit lijkt wel zo te zijn. Ook hoor ik graag feedback, er zijn altijd wel mensen die meer kennis hebben. Ondanks dat ik ook voor looks betaal is het natuurlijk altijd mogelijk dat er een ander onderdeel is die bijv beter is voor dezelfde prijs en ook past qua uiterlijk.
| # | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 9800X3D Boxed | € 419,- | € 419,- |
| 1 | Moederborden | Gigabyte X870E AORUS ELITE WIFI7 | € 265,- | € 265,- |
| 1 | Videokaarten | XFX Mercury AMD Radeon RX 9070 XT OC Gaming Edition (RX-97TRGBBB9) | € 797,- | € 797,- |
| 1 | Behuizingen | Lian Li O11 Dynamic EVO Zwart | € 189,95 | € 189,95 |
| 1 | Waterkoeling | Lian Li Galahad II Trinity SL-INF 360 Zwart | € 145,30 | € 145,30 |
| 1 | Case fans | Lian Li Uni Fan SL-INF 120 Reverse RGB Triple Pack Zwart, 120mm | € 91,95 | € 91,95 |
| 1 | Case fans | Lian Li Uni Fan SL-INF 120 RGB Triple Pack Zwart, 120mm | € 92,94 | € 92,94 |
| 1 | Geheugen intern | Kingston Fury Beast RGB KF560C30BBEAK2-32 | € 429,- | € 429,- |
| 1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 13 M | 850W | € 126,25 | € 126,25 |
| 1 | Interne ssd's | Lexar NM790 (zonder heatsink) 4TB | € 299,- | € 299,- |
| Totaal | € 2.855,39 | |||
[ Voor 4% gewijzigd door michaa7 op 23-04-2026 16:22 ]