Windows 11 website

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Alec_
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 06-05 12:16
Hallo,

Om te beginnen weet ik eigenlijk niet of dit het juiste topic is dus mocht dat niet zo zijn, hoor ik dat graag.

Ik heb een nogal vreemd probleem, ik bezoek met enige regelmaat de website https://www.voetbalprimeur.nl
Echter laadt deze website soms niet, terwijl (op hetzelfde netwerk) op mijn telefoon/laptop/PC beneden de website prima laadt.

Ik heb met letterlijk geen enkele andere website problemen.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb geprobeerd de website te bereiken via een andere browser (zowel chromium als firefox) dit helpt allemaal niks.

Ik ben zelf absoluut niet tech-savy wat betreft internet maar ik heb wel een soort hotfix op reddit gevonden, geen idee wat ik hieronder eigenlijk precies doe.

Als ik commandprompt open in administrator en achtereenvolgens de volgende commands invoer:
ipconfig /flushdns
netsh winsock reset
netsh int ip reset
ipconfig /release
ipconfig /renew

Nu kan ik voetbalprimeur weer bereiken voor maximaal ~4 dagen, maar soms is het na een dag alweer raak.

Ik hoor graag of jullie enig idee hebben of ik dit op een meer permanente manier kan oplossen.

Bij voordat dank.

Mvg.
Alec

Alle reacties

• tronmedia
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-05 18:10
Sinds wanneer heb je dit probleem ?
Windows 11 in Safe Mode met netwerk ?
Probeer een bedraad netwerk.
Heb je Windows Home of Pro ?

• Alec_
tronmedia schreef op zondag 26 april 2026 @ 15:08:
Sinds wanneer heb je dit probleem ?
Windows 11 in Safe Mode met netwerk ?
Probeer een bedraad netwerk.
Heb je Windows Home of Pro ?
1. Al een paar maanden.
2. Ik heb een bedraad netwerk pc heeft geen wifichip
3. Windows 11 Education versie 25H2

Ik ben er ondertussen wel achter dat ik via commandprompt de website wel kan pingen.

Ik heb geprobeerd via edge, omdat ik daar geen browser extensions op heb geinstalleerd.
Daarnaast heb ik geprobeerd mn antivirus uit te zetten, maar allemaal geen geluk.
1
Ik heb trouwens Norton 360 als antivirus, heb het nu geprobeerd uit te zetten door Smart firewall en Auto-protect uit te zetten.

Mocht er iemand nog ideeën hebben hoor ik het graag.

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:55

franssie

Save the albatross

Raar dat het alleen deze website betreft. Dns zou je moeten kunnen uitsluiten omdat de rest van internet het wel doet en je kan ook wel pingen. Maar omdat het altijd dns is, heb je dezelfde dns server op die pc ingesteld als de rest?

I´d rather be a hypocrite than the same person forever (Yauch)| 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

• Alec_
franssie schreef op zondag 26 april 2026 @ 15:59:
Raar dat het alleen deze website betreft. Dns zou je moeten kunnen uitsluiten omdat de rest van internet het wel doet en je kan ook wel pingen. Maar omdat het altijd dns is, heb je dezelfde dns server op die pc ingesteld als de rest?
Nou het is niet meer nodig...

Aangezien ik de website kon pingen moest het eigenlijk wel aan m'n firewall liggen volgensmij.

Ik snap niet wat, hoe of waarom dit het heeft opgelost.
Ik heb bij norton op de ''Reset all settings'' knop gedrukt. Mijn PC opnieuw opgestart en (vooralsnog) kan ik de website gewoon laden.

Vreemde hieraan is dat ik helemaal geen custom settings had in norton dus alle default settings zijn mijn inziens op default gebleven.

En als het al een firewall protection iets was, waarom mn DNS refreshen het probleem tijdelijk oplost snap ik ook niet, maar goed...

Daarbij ben ik ook absoluut geen tech achtig persoon dus misschien is dat voor jullie wel logisch.
Ik kan nu in ieder geval op wonderbaarlijke wijze wel de website laden.

Mocht het over een paar dagen weer raak zijn zal ik wel weer om hulp vragen, maar laten we maar hopen dat dat niet nodig.

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:01

nelizmastr

Goed wies kapot

Norton is sowieso zooi, dus het verbaast me niet. Windows Defender is voor thuisgebruik meer dan voldoende tegenwoordig. Houdt het geld voor die commerciële virusscanners in je zak ;)

I reject your reality and substitute my own - R7 5800X3D - B550M PG Riptide - 32GB Ballistix DDR4-3600 @ C15 - RX7800XT - V750 Gold

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Norton is idd prut, en voor zover ik weet inmiddels nog een stuk slechter dan de ingebouwde Microsoft scanners en firewall.

Ik zou Norton lekker in zijn geheel verwijderen. Scheelt je geld en kopzorgen :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• passer
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:22
nelizmastr schreef op zondag 26 april 2026 @ 22:08:
Windows Defender is voor thuisgebruik meer dan voldoende tegenwoordig. Houdt het geld voor die commerciële virusscanners in je zak ;)
Ook mijn mening :)
Pagina: 1