Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk design en foto/video bewerking. Betreft gaming, is een nice to have.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst tot EUR 1500, maar rekening houdend dat het toekomst bestendig moet zijn, kan ik flexibel zijn.
De onderstaande build dat is wat aan hogere kant, maar door de SSD en interne geheugen "oorlog" is het echt een uitdaging.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb hieronder een optie voor een build, is dit compleet? graag jullie advies hierin.
Daarnaast heb ik ook monitoren nodig, waar ik over twijfel is het volgende.
Is het handig om 1 grote brede curve monitor te nemen of gewoon ouderwets twee schermen nemen?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur, behalve kwaliteit staat bij centraal.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Energiezuinig en geluidsarm.
Ga je overklokken?
Volgens mij niet.
Wat verwacht je van ons?[i]
Zo veel mogelijk bang voor buck met kwaliteit voorop. het liefst binnen het budget van EUR 1500, maar stel voor EUR 1800/2000 heb ik een betere build waar ik jaren plezier van kan hebben, dan uiteraard graag.
Voornamelijk design en foto/video bewerking. Betreft gaming, is een nice to have.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst tot EUR 1500, maar rekening houdend dat het toekomst bestendig moet zijn, kan ik flexibel zijn.
De onderstaande build dat is wat aan hogere kant, maar door de SSD en interne geheugen "oorlog" is het echt een uitdaging.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb hieronder een optie voor een build, is dit compleet? graag jullie advies hierin.
Daarnaast heb ik ook monitoren nodig, waar ik over twijfel is het volgende.
Is het handig om 1 grote brede curve monitor te nemen of gewoon ouderwets twee schermen nemen?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur, behalve kwaliteit staat bij centraal.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Energiezuinig en geluidsarm.
Ga je overklokken?
Volgens mij niet.
Wat verwacht je van ons?[i]
Zo veel mogelijk bang voor buck met kwaliteit voorop. het liefst binnen het budget van EUR 1500, maar stel voor EUR 1800/2000 heb ik een betere build waar ik jaren plezier van kan hebben, dan uiteraard graag.
| # | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 7700 Tray | € 162,11 | € 162,11 |
| 1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming B650-PLUS WIFI | € 139,- | € 139,- |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 5070 12G GAMING TRIO OC | € 669,- | € 669,- |
| 1 | Behuizingen | Aerocool D501A, 1x ARGB rear, 3x ARGB front fans, Zwart | € 68,45 | € 68,45 |
| 1 | Processorkoeling | Arctic Freezer 36 | € 24,05 | € 24,05 |
| 1 | Geheugen intern | Patriot Viper Venom PVV532G600C30K | € 375,20 | € 375,20 |
| 1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 12 650W | € 76,12 | € 76,12 |
| 1 | Interne ssd's | WD Blue SN580 2TB | € 459,39 | € 459,39 |
| Totaal | € 1.973,32 | |||