hoe filter ik in de tweakers store op systeemkast met filter

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• DutchGamer1982
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 14:37
weer even voor iemand een systeem aan het samenstellen.

diegene wil graag een stofvrij systeem, nu kan ik wel losse filters kopen voor op de take in fans, maar daar zitten nog best kosten aan en geeft gedoe als je ze los wilt halen.

een kast met ingebouwde stoffilters die je zo eruit kunt schuiven, afspoelen en terugplaatsen is dus wel zo handig

maar ik zie nergens in de filterinstellingen in tweakers een optie om kasten op het hebben van een filter, te filteren.

mis ik hier iets of is dit een verbeterpuntje voor de makers van de pricewatch?

Alle reacties

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:30
Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst een kast heb gezien zonder filters. Ik denk dat ze het bijna allemaal wel hebben.

(Ik zou persoonlijk de filters niet afspoelen, hoogstens afnemen, maar een stofzuiger zou genoeg moeten zijn)

[ Voor 30% gewijzigd door 418O2 op 22-04-2026 18:31 ]

• Zatara
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-04 19:59
Ik spoel af en toe mijn filters schoon met de douche. Daarna even droog blazen met een föhn. 10 minuten werk. (Fractal design case).

• Dekar
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:59
Je kan de fabrikant pagina openen en daar zoeken. Het beste werkt gewoon je kamer vaak stofzuigen, de PC niet op de grond zetten, en een dichte/massieve behuizing aan de bovenzijde. Een fijne mesh front panel fungeert overigens als stoffilter.

The Beauty of the House is immeasurable; its Kindness infinite