De stekker/adapter van het nachtlampje van m’n dochter is stuk: één pin is afgebroken in het stopcontact (die heb ik er inmiddels uit). Dus die adapter moet vervangen worden. Zie foto van de huidige stekker/adapter.
Alleen het is geen standaard ding want ik kan maar weinig online vinden (output 7V, 0.1A). Wat ik vind heeft zo'n male/female plug en ik heb iets met een schakelaar nodig.
* stekker + adapter zijn één geheel
* er zit een aan/uit schakelaar op
* geen losse plug (dus niet gewoon een standaard adaptertje erin prikken)
Wat is hier de handigste aanpak? Kabel doorknippen gelijk na de adapter en iets universeels ertussen zetten? Of is dat vragen om gezeik met 230V en beter gewoon vervangen? En twee, maakt het nog uit hoe ik het aansluit? Mijn AC/DC kennis is ver weggezakt.
:strip_exif()/f/image/lE4b0ipWIp4bqCR1kQ1LMaUa.gif?f=fotoalbum_large)
Alleen het is geen standaard ding want ik kan maar weinig online vinden (output 7V, 0.1A). Wat ik vind heeft zo'n male/female plug en ik heb iets met een schakelaar nodig.
* stekker + adapter zijn één geheel
* er zit een aan/uit schakelaar op
* geen losse plug (dus niet gewoon een standaard adaptertje erin prikken)
Wat is hier de handigste aanpak? Kabel doorknippen gelijk na de adapter en iets universeels ertussen zetten? Of is dat vragen om gezeik met 230V en beter gewoon vervangen? En twee, maakt het nog uit hoe ik het aansluit? Mijn AC/DC kennis is ver weggezakt.
:strip_exif()/f/image/lE4b0ipWIp4bqCR1kQ1LMaUa.gif?f=fotoalbum_large)
MacBook Pro 14" 2021