Toon posts:

CS installeren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb net CS gekocht en wil het gaan instaleren.

Maar welke updates en patches moet ik hebben ?

Ik heb dus het half-life generations pakket met HL, HL opposing force en CS CD's. Op die CS CD staan HL 1104 patch, HL-OF 1103 patch en CS v1.0.0.0.

Moet ik een HL patch instaleren en zo ja welke ?

Moet ik dan een full MOD instaleren of CS retail ? Of kan het allebei ?

op counterstrike.net stond het niet echt duidelijk.

• Thijs B
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
volgens mij heb je de MOD versie nodig voor cs en voor halflife de laatste full update downloaden dan zit je altijd goed..

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Je moet uiteraard de RETAIL versie van CS downloaden, die heet niet voor niets zo :)

EDIT: Dat zeg ik nou wel, maar je hebt ook gewoon HL erbij zie ik, dan kun je dus ook de MOD installeren...uhh ik laat deze vraag over aan iemand die het zeker weet :P

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 20 september 2001 20:43 schreef D³ het volgende:

EDIT: Dat zeg ik nou wel, maar je hebt ook gewoon HL erbij zie ik, dan kun je dus ook de MOD installeren...uhh ik laat deze vraag over aan iemand die het zeker weet :P
Daarom wil ik dus graag weten welke patch voor hl en welke CS

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
installeer gewoon halflife, dan de nieuwste patch en dan CS13full mod versie.

• Thijs B
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
ik heb ook half-life generations en die kan ik alleen update met de MOD versie.

• Pjottski
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:44

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Pak van allebij de volledige versie, dan zit je altijd gebakken. :P

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Hangt er vanaf welke CD je gebruikt het om te installen :)

Ik heb dat pakket ook, ik heb van de CS-CD installed, dan moet je de retail patch hebben. Als je vanaf de HL-CD hebt installed moet je de MOD downloaden (of de patch als je de MOD al een hebt installed).

Wat ik alleen niet helemaal begrijp: als ik de retail install en dan 1.0.0.3 patch eroverheen (die net uit is) dan heb ik veel (!) minder levels dan als ik HL met CS 1.0 => 1.1 => 1.3 had gemod (oplossing heel simpel, gewoon die files kopien (maar toch raar).

Verwijderd

Hoeveel kost CS eigelijk als je 'm koopt ???

Verwijderd

60 piek met hl en opp force...

m,aar je moet gewoon cs installeren want dat is een stand-alone dus dan moet je gewoon de retail 1.3 update downloaden... anders had je net zo goed alleen hl kunnen kopen :) scheelde je dan weer 20 piek :)

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Ik heb gister (je kan sinds 1.3 niet meer met zijn 2en met 1 CD-key in 1 server, vandaar) dus gekocht voor 27,99 maar zit echt een aparte CS-CD bij hoor (met bijbehorende key), dus je kan zelf kiezen of je de MOD of de retail installed.
Als je geen aparte CS-CD hebt, dan heb je een oude HL Generation gekocht.

• Palomar
  • Niet online
Op vrijdag 21 september 2001 09:30 schreef Jake het volgende:
(je kan sinds 1.3 niet meer met zijn 2en met 1 CD-key in 1 server, vandaar)
is dat echt zo?? Wij spelen hier altijd met zn 2en op 1 cd key en ook vaak op dezelfde server, ging altijd goed.. maar ik kreeg gisteren toen ik net 1.3 had geinstalleerd wel een error 'cd key already in use'.. en volgens mij speelde mn broertje op de server waar ik op wilde connecten (niet direct bij stilgestaan maar nu ik dit lees verklaart dat een hoop)..

dus als ik het goed begrijp kun je nu officieel niet meer tegelijk op dezelfde server spelen met 1 key?
Maar ik ga dit brakke spel dus echt niet 2 keer aanschaffen.. :( De lol van CS was er al bijna af (cheaters, bugs, brak :r ) maar nu helemaal :(

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Op vrijdag 21 september 2001 12:54 schreef rick_h het volgende:

[..]

is dat echt zo?? Wij spelen hier altijd met zn 2en op 1 cd key en ook vaak op dezelfde server, ging altijd goed.. maar ik kreeg gisteren toen ik net 1.3 had geinstalleerd wel een error 'cd key already in use'.. en volgens mij speelde mn broertje op de server waar ik op wilde connecten (niet direct bij stilgestaan maar nu ik dit lees verklaart dat een hoop)..

dus als ik het goed begrijp kun je nu officieel niet meer tegelijk op dezelfde server spelen met 1 key?
Maar ik ga dit brakke spel dus echt niet 2 keer aanschaffen.. :( De lol van CS was er al bijna af (cheaters, bugs, brak :r ) maar nu helemaal :(
sjeesh, baggerzooi :'(
dat wordt lannen met podbots dan :P

• Palomar
  • Niet online
Op vrijdag 21 september 2001 13:14 schreef Frank128 het volgende:

[..]

sjeesh, baggerzooi :'(
dat wordt lannen met podbots dan :P
ja :'( :( :r :P :+ ;)

• Brik
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-11 22:39
ga nar de winkel en jat wat id's werkt ook wel :9

• Palomar
  • Niet online
Op vrijdag 21 september 2001 13:20 schreef dj_lode het volgende:
ga nar de winkel en jat wat id's werkt ook wel :9
maar mag dat dan wel??

Verwijderd

Topicstarter
Rick h op dat pakeet wat ik had (zie boven) zitten 2 keys, een HL en een CS key en die kun je allebei gebruiken om CS te doen dacht ik.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 20 september 2001 23:42 schreef Jake het volgende:
Hangt er vanaf welke CD je gebruikt het om te installen :)

Ik heb dat pakket ook, ik heb van de CS-CD installed, dan moet je de retail patch hebben. Als je vanaf de HL-CD hebt installed moet je de MOD downloaden (of de patch als je de MOD al een hebt installed).
Kan dus toch op 2 manieren :) ff kijken wat het minste werk is.

Maakt dat nog verschil uit voor levels of iets anders ?

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Op vrijdag 21 september 2001 14:25 schreef Tweaker het volgende:
Rick h op dat pakeet wat ik had (zie boven) zitten 2 keys, een HL en een CS key en die kun je allebei gebruiken om CS te doen dacht ik.
maar wij (ik ben het 'broertje' :P) hebben gewoon de oude HL met 1 key en we gaan echt niet nog een keer geld uitgeven om CS te spelen, terwijl het vroeger wel gewoon kon :(
Pagina: 1