Hoi Allemaal,
Binnenkort gaan de Missus en ik op vakantie naar Canada!
Omdat we vorig jaar in de VS geen MiFi router op de kop wisten te tikken (niet op voorraad, moest besteld worden, kortom het was de schuld van Trump
). wil ik nu alvast een routertje in Nederland aanschaffen. Ik heb gemaild met een router-grootgrutter die mij aangaf dat de TP-Link M7450 4G+ zowel in Canada (en de VS) als in de EU te gebruiken is. Klinkt mooi, maar als dat niet zo is, kom ik daar pas in Canada achter, wat natuurlijk geen leuke start van mijn vakantie is.
Aanvulling: TP-Link wist mij te vertellen dat de MiFi routers die zij in de EU verkopen, niet werken in de VS en Canada, aangezien daar andere modulatie technieken en andere 4g frequenties worden gebruikt. De routers van TP-Link vallen (dus) af.
Mijn vragen aan jullie zijn:
Binnenkort gaan de Missus en ik op vakantie naar Canada!
Omdat we vorig jaar in de VS geen MiFi router op de kop wisten te tikken (niet op voorraad, moest besteld worden, kortom het was de schuld van Trump
Aanvulling: TP-Link wist mij te vertellen dat de MiFi routers die zij in de EU verkopen, niet werken in de VS en Canada, aangezien daar andere modulatie technieken en andere 4g frequenties worden gebruikt. De routers van TP-Link vallen (dus) af.
Mijn vragen aan jullie zijn:
- Welke MiFi routers doen het, bewezen(!) in de VS en Canada?
- Wie heeft er ervaring met het gebruik van deze MiFi routers in de VS/Canada?
[ Voor 19% gewijzigd door Bernard0343 op 21-04-2026 13:36 ]
No AI tools were used in writing this post. It's a product of human stupidity.