Artikel: nieuws: AMS-IX introduceert satellietonafhanelijke NTP-dienst
Auteur: @Imre Himmelbauer
In de inleiding staat de zin
Ik krijg ook niet precies geduid waarom het in mijn hoofd wringt maar het gaat om een hóge nauwkeurigheid en die wordt vervolgens geduid als 'minder dan {bepaalde waarde}'.
Omdat zeuren zonder verbetersuggestie weinig hout snijdt, ik zou het misschien zo formuleren:
Auteur: @Imre Himmelbauer
In de inleiding staat de zin
Hoewel ik begrijp wat er bedoeld wordt voelt het een beetje als een gekke zin. AMS-IX zélf formuleert het in het bronartikel praktisch hetzelfde, dus misschien ligt het aan mijDe officiële tijd wordt bij Nationaal Metrologisch Instituut VSL opgehaald, volgens AMS-IX met een nauwkeurigheid van minder dan een milliseconde.
Ik krijg ook niet precies geduid waarom het in mijn hoofd wringt maar het gaat om een hóge nauwkeurigheid en die wordt vervolgens geduid als 'minder dan {bepaalde waarde}'.
Omdat zeuren zonder verbetersuggestie weinig hout snijdt, ik zou het misschien zo formuleren:
De officiële tijd wordt bij Nationaal Metrologisch Instituut VSL opgehaald, met een hoge nauwkeurigheid. De maximale afwijking zou volgens AMS-IX minder dan een milliseconde zijn.