Welke nat/droog stofzuiger moet ik nemen?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14:51
Beste tweakers,

Ik zou graag jullie mening/advies willen.

Ik werk af en toe extra als schoonmaker om normaal te kunnen leven. En kom dan bij een familie aan waar ik schoonmaak.

Nu hebben zij hun normale stofzuiger vervangen voor een nat/droog stofzuiger van AEG.

Ik ben van plan om ook eentje aan te schaffen, want qua werk levert het prima resultaten op.
Want het zuigt de de stof op en direct mopt het.

Ze hebben eentje van AEG AW81U3DB

Waar moet je opletten bij dit soort stofzuigers? Want bijvoorbeeld er bestaat ook eentje van ROBOROCK bijvoorbeeld die is 205é hier in Duitsland, maar genoeg andere merken ook. Is dit puur merk, of hebben alle hun sterke punten?

Ik ben hier nieuw in, ik heb een Roborock Q5 Pro robot stofzuiger, maar we hebben een klik-vinyl bodem en dan is het erg prettig als je ook direct kan moppen. Met de roborock moppen is een drama, en meer werk vergeleken met de AEG!.

Ik heb veel vergelijkings websites bezocht, alle hebben vaak andere op de eerste plaats. Waardoor de keuze moeilijk is Want als bijvoorbeeld van de 10 vergelijking websites, er 5-7 dezelfde model op nummer 1 hebben staan, dan weet je al gauw genoeg dat het ook zo is.

Alle reacties

• DJMaze
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
theduke1989 schreef op maandag 20 april 2026 @ 21:08:
Waar moet je opletten bij dit soort stofzuigers?
De accu, want dat is altijd gedoe.
Koop er gewoon één met een snoer.

Zo heb ik er één van de Lidl voor €60 in de aanbieding en die kan heel veel.
Maar die is nu weer €75 zie ik.
https://www.lidl.nl/p/par...eringoftweakers.anonymous

[ Voor 19% gewijzigd door DJMaze op 21-04-2026 14:29 ]

Maak je niet druk, dat doet de compressor maar