Wij willen 3 airco's (multi split) laten plaatsen in ons huis, maar ik ben benieuwd of het technisch mogelijk is wat ik in gedachten heb voordat ik partijen ga benaderen.
Misschien heeft 1 van jullie wel een andere mogelijkheid die misschien beter is.
Op het dak bij de enige rechte kamer de buitenunit en dan met 2 vertakkingen naar beneden naar de 1e slaapkamer (blauwe muur) en deze doortrekken naar de babykamer (roze muur). De andere vertakking naar de keuken.
Met name over de verbinding tussen de 2 kamers twijfel ik of dat zo mogelijk is of dat er 2 aparte leidinggootjes moeten komen.
:strip_exif()/f/image/GjcEfSMtS7wHxP0aMZX5y0ph.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Dp1SSSOcfuX4KzHKAMoMjqSi.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/jWR9tmMVOWOeD31FohyI4E6T.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/mL07rYinsIMQGVDRkZrHhhuO.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Q9Ipxtt1s8ySSI9fM5Xftrfx.jpg?f=fotoalbum_large)
Hoor graag of er iemand is die er meer over kan vertellen!
Misschien heeft 1 van jullie wel een andere mogelijkheid die misschien beter is.
Op het dak bij de enige rechte kamer de buitenunit en dan met 2 vertakkingen naar beneden naar de 1e slaapkamer (blauwe muur) en deze doortrekken naar de babykamer (roze muur). De andere vertakking naar de keuken.
Met name over de verbinding tussen de 2 kamers twijfel ik of dat zo mogelijk is of dat er 2 aparte leidinggootjes moeten komen.
:strip_exif()/f/image/GjcEfSMtS7wHxP0aMZX5y0ph.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Dp1SSSOcfuX4KzHKAMoMjqSi.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/jWR9tmMVOWOeD31FohyI4E6T.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/mL07rYinsIMQGVDRkZrHhhuO.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Q9Ipxtt1s8ySSI9fM5Xftrfx.jpg?f=fotoalbum_large)
Hoor graag of er iemand is die er meer over kan vertellen!