Goedenavond beste mensen!
Ondertussen ben ik al een flinke tijd bezig met de ontwikkeling van knip. Het idee is om een managed platform beschikbaar te stellen met verschillende Open Source software die mooi in elkaar hangen met Single Sign-On. Gehost in Europa, geen Big Tech geneuzel, je kent het wel
- Private Platform — Meer flexibel aanbod voor teams/bedrijven met focus op samenwerken
Alles is zo veel mogelijk geautomatiseerd met coole technieken zoals Kubernetes, Terraform, Ansible en Pipelines.
Na 2 jaar denk ik dat het tijd is om op zoek te gaan naar Alpha testers om feedback te verzamelen, het platform op hardware gebied te monitoren en waar nodig te verbeteren.
- Inzicht in resourceverbruik van applicaties
- Inzicht in wensen van gebruikers
- Inzicht in (automatische) schaalbaarheid
- Mankementen
- 100GB storage & egress
- Directe invloed op hoe het platform zich ontwikkelt
- Korting op Beta/Public release
- Transparante statusupdates over bevindingen en vorderingen
- Facturatie/CRM applicatie (soon?)
Ook teams en/of bedrijven kunnen hun interesse tonen — ben benieuwd naar de reacties.
Ondertussen ben ik al een flinke tijd bezig met de ontwikkeling van knip. Het idee is om een managed platform beschikbaar te stellen met verschillende Open Source software die mooi in elkaar hangen met Single Sign-On. Gehost in Europa, geen Big Tech geneuzel, je kent het wel
Kort gezegd komen er 2 smaakjes:
- ZZP Platform — Vast aanbod aan applicaties voor individuen- Private Platform — Meer flexibel aanbod voor teams/bedrijven met focus op samenwerken
Alles is zo veel mogelijk geautomatiseerd met coole technieken zoals Kubernetes, Terraform, Ansible en Pipelines.
Na 2 jaar denk ik dat het tijd is om op zoek te gaan naar Alpha testers om feedback te verzamelen, het platform op hardware gebied te monitoren en waar nodig te verbeteren.
Wat zoek ik?
- ±20 testers- Inzicht in resourceverbruik van applicaties
- Inzicht in wensen van gebruikers
- Inzicht in (automatische) schaalbaarheid
- Mankementen
Wat krijg jij?
- Gratis toegang tijdens de alpha tot alle beschikbare applicaties (Nextcloud, Gitea, Bookstack, Vaultwarden)- 100GB storage & egress
- Directe invloed op hoe het platform zich ontwikkelt
- Korting op Beta/Public release
- Transparante statusupdates over bevindingen en vorderingen
- Facturatie/CRM applicatie (soon?)
Ben jij hier geïnteresseerd in of wil je ons helpen?
Ga naar *snip* en vul het formulier in! Of maak alvast een account aan op *snip* en vol het formulier in op het Dashboard.Ook teams en/of bedrijven kunnen hun interesse tonen — ben benieuwd naar de reacties.
[ Voor 2% gewijzigd door rens-br op 19-04-2026 22:08 ]