Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe - Globalping Probe
Zou je sowieso niet voor wat meer onderbouwing moeten zorgen voordat je een artikel met dergelijke speculatie publiceert? Er wordt nu een zeer onzekere claim verpakt in een artikel over de reactie van Bol op die claim.
Ben in elk geval niet de enige Tweaker die er zo over denkt: THE_BASE in 'Bol.com zegt niets te weten van hack, vermeende dataset staat te koop op darkweb'
Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe - Globalping Probe
@RobbyTown dank, aangepast
@haribold de ontkenning vond ik belangrijk genoeg. Het bericht over de dataset was al volop de ronde aan het doen en de tiplijst stond er vanmorgen al helemaal vol mee. Vrijwel al die mensen dachten dat bol gehackt was.
Zonder reactie van bol had ik het niet gebracht, maar de tijd die nodig is om deze claim te verifiëren zorgt er alleen maar voor dat meer mensen met dit bericht in aanraking komen zonder dat deze reactie van bol op een grote website staat
@haribold de ontkenning vond ik belangrijk genoeg. Het bericht over de dataset was al volop de ronde aan het doen en de tiplijst stond er vanmorgen al helemaal vol mee. Vrijwel al die mensen dachten dat bol gehackt was.
Zonder reactie van bol had ik het niet gebracht, maar de tijd die nodig is om deze claim te verifiëren zorgt er alleen maar voor dat meer mensen met dit bericht in aanraking komen zonder dat deze reactie van bol op een grote website staat
Wellicht kunnen jullie zelf ook het sample opzoeken, dit is geen bol data. Er staan vervoerders in die bol niet gebruikt en zogenaamd data die helemaal niet op bol ingevuld hoeven worden en al helemaal niet aan verkooppartners gegeven worden. Dit is fake.
Pagina: 1