© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
Verwijderd
Jezus vat een slechte kwaliteit was dat, net een beetje ruis dat leek op een stem ofzo
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
Verwijderd
© ocf81 1981-infinity
ik denk dat het ook beetje een probleem is dat veel mensen met brakke microfoons zitten. Er zijn ook mensen die geen koptelefoon gebruiken en sturen dan geluid wat hun horen via de speakers opnieuw door en dan is er echt geen moer meer van te verstaan.
Dan heb je nog van die mensen die een of ander vaag dialect brabbelen dan versta je er helemaal geen hol meer van
Het doet allemaal errug denke aan de oude 27mc bakkies daar zat ook altijd iedereen door elkaar te bleren en niemand kon er iets van verstaan
© ocf81 1981-infinity
Verwijderd
Verwijderd
Dan mute je em dus
Maar ik heb dus ook een brak geluid..en aan bandbreedte.. ik heb chello kabel. ping van 50 ongeveer .. dus daar kan het niet aan liggen..
Sb live + winxp ...
© ocf81 1981-infinity
Verwijderd
Verwijderd
En ik moet echt zeggen.. dat voice gedoe is tof! Echt alles werkt perfect ik hoor iedereen perfect en andersom ook, en aangezien ik ISDN heb lijkt het me ook sterk dat het aan de bandbreedte ligt
Kan het trouwens niet aan dat GameVoice liggen, dat heb je namelijk in eerste instantie niet nodig, Want in die Update zit toch al zo'n voiceproggie ? Probeer dat eens..
suc6 verder
Roger Wilco werkt PERFECT, battlecom niet echt goed
Heeft volgens mij iets te maken met men live en directsound
ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant
Verwijderd
d8 eers dat het aan m'n microfoon lag, en had dus een Sennheiser m@b 40 aangeschaft (zit microfoon aan koptelefoon) en nog steeds het zelfde, andere kunnen me echt niet verstaan en ik heb btw een SB 128.
Maar ja
Verwijderd
Verwijderd
Super irri .. wie weet dat de ati patch helpt (indirect, --> opengl --> 100fps ..wie weet dat dat scheelt ? )
© ocf81 1981-infinity
ik vrees dat het misschien wel zoiets is. zou het dan aan de kaart liggen of aan DX?Op vrijdag 21 september 2001 22:53 schreef -hfl-xenon het volgende:
Heb hetzelfde probleem met met live player en labtec headset
Roger Wilco werkt PERFECT, battlecom niet echt goed
Heeft volgens mij iets te maken met men live en directsound
© ocf81 1981-infinity
Verwijderd
Verwijderd
Ja ligt aan jouwOp zaterdag 22 september 2001 13:41 schreef G3R10 het volgende:
Valt me op dat iedereen met die slechte/onverstaanbare voice in cs een live heeft..of ligt dat nou aan mij?
Verwijderd
Mijn probleem is dus dat ik in eerste instantie wel verstaanbaar ben, en dan , na heel ff opeens niet meer.
Op een ander forum zag ik dat het waarschijnlijk aan de combo winxp+sblive ligt... (sb128 probs ..sjah wie weet heeft die hetzelfde).
Of zijn er mensen met winme/98 die hetzelfde probleem ehbben?
Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!
Geef mij maar een Warsteiner.
Verwijderd
bron: http://www.stivan.dk/default.asp?page=comment&id=576.aspIve found a way to get rid of the voice distortion that some players have when they use the voice function. Its not a smart trick but it works :-)
Download http://www.radgametools.com/down/MilesSndSys/MSS6Demo.exe and install the demo. Start the miles voice chat and click on "start a chat server", next click on "connect to a chat server" using 1200 bps, 2400 or 2900 bps (the higher the better voice quality) and start CS.
Now your buddies will hear you without distortion and you will sound almost like Elvis.
Im not sure where the bug is but alot of people that experience this problem are running windows XP and with SB live cards.
Please take your time and comment this thread and tell me what version of windows and soundcard you have.
ps We are working on finding a more "easy" way to fix this 1 but we need your help to find out where the problem is.
Dit werkt ok voor mij, ik ben weer verstaanbaar, maar tís natuurlijk wel een beetje brakke oplossing... maar op deze manier maar ff w8en tot er een betere manier is..
maar er zijn natuurlijk ook nog geen officiele drivers voor Xp van de Soundblaster familie, dus mischien dat het daar aan ligt...
Strange shit dus..
ff kijken of die download helpt...
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
en bij mij doet ie het perfect.
Zou het niet kunnen liggen aan Retail of Mod??
Ik zelf heb de retail versie.
Commets anyone?
Life is like Windows...you never know when it's gonna crash......
Verwijderd
Tot nu toe nog niemand tegengekomen waarbij deze oplossing niet werkte... dus denk dat het bij jouw ook wel werktOp maandag 24 september 2001 18:12 schreef KDZ het volgende:
Hier ook WinXP en een Live, en ook rare probs met verstaanbaarheid..
maar er zijn natuurlijk ook nog geen officiele drivers voor Xp van de Soundblaster familie, dus mischien dat het daar aan ligt...
Strange shit dus..
ff kijken of die download helpt...
Maar iemand al een "echte" oplossign tegen gekomen??
Ik heb inmiddels een Sennheiser M@B 40 waar ik verder weinig mee kan...
Ik heb de SB live 1026 (oid!) en inmiddels de laatste drivers. Ook heb ik geboden "oplossing" geprobeert, edoch zonder resultaat.
Help plz!!!
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
© ocf81 1981-infinity
YEAH BABY YEAH, heel errug rare oplossing, maar het werkt wel, tnx m8..Op zondag 23 september 2001 12:18 schreef G3R10 het volgende:
Voor het live+xp probleem heb ik en tijdelijke oplossing gevonden..
[..]
bron: http://www.stivan.dk/default.asp?page=comment&id=576.asp
Dit werkt ok voor mij, ik ben weer verstaanbaar, maar tís natuurlijk wel een beetje brakke oplossing... maar op deze manier maar ff w8en tot er een betere manier is..
Hoe ze daar in godsnaam bij gekomen zijn, het op deze manier op te lossen, mag joost weten, maar het werkt.. dus BOEIUH...
tnx again G3R10 !!!
Ik heb dus de laatste drivers (Live Ware) geïnstalleerd en vervolgens ff getest...Nu blijkt dat ik een stuk duidelijker te verstaan ben.........
Andere optie heb ik nog niet geprobeert.....
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Tonight we received an email from Mike Dussault of Valve Software who did most of the voice code. Mike let us know of a "fix" that makes HL/CS run with DirectSound instead of WaveIn and that seems to be the fix weve been waiting for!
We have only tested this on Win XP so please let us know of your results...
Simply add "+voice_dsound 1" on the command line so the command looks something like this: "c:\sierra\half-life\hl.exe +voice_dsound 1"
This fixes the garbling problem for most people. If it doesnt do the trick for you, you can always try the "old" STIVAN fix below..
Also be sure to check out this FAQ...
Thanks to Mike Dussault for this one..!
oogjes open, snaveltjes dicht
ik heb draai nu onder WinXP, daar kraak ik als een gek... (ook in de voice configurator van HL)
maar nu het gekke, onder 98 en ME werkte het perfect, ook online was ik perfect te verstaan.
onder win2000 (3 dagen gedraait, toen had ik XP
heeft iemand al een goeie oplossing???
(ik heb trouwens al wel de drivers van creative)
Verwijderd
Lees ff die laatste oplossing van me, moet werken denk ik .. directsound uitzetten....Op vrijdag 23 november 2001 15:33 schreef RonnieB82 het volgende:
met mijn sblive werkt het ook nog steeds niet...
ik heb draai nu onder WinXP, daar kraak ik als een gek... (ook in de voice configurator van HL)
maar nu het gekke, onder 98 en ME werkte het perfect, ook online was ik perfect te verstaan.
onder win2000 (3 dagen gedraait, toen had ik XP), werkte voice ook niet... (ook weer kraken enzo)
heeft iemand al een goeie oplossing???
(ik heb trouwens al wel de drivers van creative)
hallo
Bij mij zitten ze tussen de 'M' en '/' toetsen. De punt en de comma. En je post slaat nergens op.Op vrijdag 23 november 2001 15:43 schreef NOxie het volgende:
Yesus dat ligt allemaal lekker bij jezelf ik hoor het allemaal perfect en mij horen ze ook goed ik heb een sb live win nt een maxintosh microfoon die btw fantastisch is en een adsl abo en ik hoor haast geen ruis bij andere mensen tenzij die een 56k modem hebben ofzo waar spelen jullie vaak joh op japanse servers met een ping 400???
enniehoe
c:\sierra\half-life\hl.exe +voice_dsound 1 zou moeten werken, zie bovenstaande post.
oogjes open, snaveltjes dicht