heb je de optie 'one graph, all CPUs' aanstaan?
menu view -> cpu history
menu view -> cpu history
onder win2k had je altijd de optie om of 1 grafiekje, of 2 grafiekjes van je cpu's te laten zien, weet niet of dat er nog bij xp in zit,maar misschien is het dat?
Zal bijna ook xp gaan draaien, maar wacht nu eerst maar ff af , emperor en ra2 doen het namelijk niet op mijn dual bak onder win2k, en dat zuigt behoorlijk
!!! (ach ja, ook ik heb mijn vertier nodig) 
en gezien dat de enigste respectabele os is die en dual ondersteund, en die spellen draait.....
Zal bijna ook xp gaan draaien, maar wacht nu eerst maar ff af , emperor en ra2 doen het namelijk niet op mijn dual bak onder win2k, en dat zuigt behoorlijk
en gezien dat de enigste respectabele os is die en dual ondersteund, en die spellen draait.....
kan je wel van elke processor apart de percentage zien??
wat volgens mij zit ik verkeert of kan het niet wat eigenlijk wil
wat volgens mij zit ik verkeert of kan het niet wat eigenlijk wil
Welke versie van xp heb je?? de home versie ondersteand maar 1 cpu
You have the right to remain silent
everything you say will be misquoted
and used against you in a court of law
de load van de cpu, die kan in 2 gafieken, dus per cpu worden weergegeven... als je dat bedoelt
Prozaq je had gelijk.
ik zat ff verkeerd te kijken
ik dacht namelijk dat je de processor apart de percentage kon bekijken, maar dat gaat misshien niet of wel??
ik zat ff verkeerd te kijken
ik dacht namelijk dat je de processor apart de percentage kon bekijken, maar dat gaat misshien niet of wel??
jawel, dan zet je de optie aan die eronder staat, one graph per cpu
Dan heb je twee grafiekjes, aparte percentage balken kan denk ik niet
Ik volg die laatste post niet, heb je nu al 2 grafieken, of ist de home edition van xp, die *waarschijnlijk dus* geen dual ondersteund
hmmm, ist nou al klaar of niet, wat zegt ke
ervan?, die detecteert het ook wel natuurlijk, en ach, moet je hem zien om te weten dat ie eris?
Pagina: 1