• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:44
Voor op reis ben ik op zoek naar een opouwbare (of in ieder geval compacte) draadloze lader die mijn Samsung apparaten (Watch 4 (maar binnenkort waarschijnlijk een nieuwer model), Buds en teelfoon (S25) kan opladen. Ik zie heel veel van deze dingen maar vooral het horloge lijkt een probleem te zijn omdat eigenlijk alleen Apple watches ondersteund lijken te worden. Iets als dit dus:

uitvoering: Anker MagGo 3-In-1 Vouwbare Draadloze Snellader Zwart

Iemand een alternatief wat werkt voor Samsung?

• dvraemdo
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18:16
In de Action heb ik me een tijdje geleden zoiets gekocht, om er thuis achter te komen dat m'n Galaxy Watch Ultra niet op te laden is, omdat de magneten van de laadpuck anders 'gepoold' lijken te zijn. Zo te zien idd enkel gemaakt voor Apple Watch. Al met de gedachte gespeeld om de laadpuck te proberen vervangen door eentje die compatibel is met Samsung GW, maar mogelijks vraagt dit wel wat soldeerwerk (op z'n minst), en durf ik niet meteen. Langs andere kant kan je er voor €7 geen bult aan vallen ;)

Edit: zonet dan toch maar even die puck van de Action open gemaakt en het magneetje gekeerd. Puck 'kleeft' nu wel aan m'n GW Ultra, echter laden doet ie niet. Wsch toch ander protocol of afstand tss laadcoil en horloge die niet optimaal is.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A5izrMU4mfjRX0B3-K-kvbkn6-c=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IYsFuYisHygHnfrM8IwSqtXd.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 34% gewijzigd door dvraemdo op 18-04-2026 15:01 . Reden: Nieuwe info verkregen. ]

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:44
Zelf gaan solderen ben ik sowieso niet handig genoeg voor -O-

Maar dit moet toch bestaan, niet iedere smartwatch is toch van Apple :X