Ik weet ook wel dat warez-requests niet mogen, maar op de manier zoals ik en BasZ (of wat was je naam?) het vragen komt hier geen link te staan, en kan GoT dus ook niet in de probs komen. Correct me if I'm wrong.
En verplaats je nou eens in de situatie van mensen die hem (nog) niet hebben. Die hebben er ook 2jaar op gewacht, en moeten nou lijdzaam toezien hoe anderen er al fijn mee spelen, terwijl zij nog hard zoeken, maar niet vinden.
Wees nou niet zo lullig en mail één of twee regeltjes, is dat nou te veel gevraagd?
Luister, ik ben ook vragen tegengekomen van mensen die graag Rhino3d (voorbeeldje) willen hebben, ik heb ze fijn ge-emaild en weer iemand blij gemaakt.
En over optie kopen, die is er gewoon niet bij mij.
Ik vind het prima als iemand er fl 100,- voor wilt neertellen, maar als het ook gratis kán (en ik ben en blijf natuurlijk Hollander

) dan doe ik het ook gratis.
Sowieso vind ik spellen veel te duur, in oostbloklanden worden ze voor misschien een tientje verkocht (jawel: LEGAAL) en wij moeten dat compenseren door er 10x zo veel voor te betalen. Maar laat ik hier niet te veel over uitwijden, want dat is weer een hele discussie op zich.
Ik heb gesproken, en de boodschap lijk me wel duidelijk...