Ik zoek een?
Apparaat om 2 monitoren, webcam, muis, toetsenbord, Bluetooth dongel van headset, LED muismat etc eenvoudig te kunnen wisselen tussen game PC (FPS/graphics belangrijk) en werklaptop. Ik heb een managed laptop dus software installeren gaat niet. Nu zitten mijn monitoren rechtstreeks in de videokaart geplugd voor de graphics. Ik denk dat een dockingstation de kwaliteit teveel teniet doet.
Ik heb momenteel twee werkplekken in huis. Ik wil graag van mijn 2e muis/toetsenbord, 2e bureau en 3e monitor af. Een KVM switch lijkt mij voor de hand liggen, maar sta open voor andere oplossingen (geen software).
Heb zelf deze gevonden, maar wordt er moedeloos van. Heb geen idee waar ik naar zoek.
https://www.megekko.nl/pr...ch/ATEN-CS1912-KVM-switch
Wat is je budget?
350,-
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur voor een merk, ben wel opzoek naar iets van kwaliteit dat lang mee gaat. FPS/graphics zijn belangrijk voor de PC, laptop maakt niet uit (wordt alleen gebruikt voor MS Office).
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken?
Mijn game PC:
MSI GeForce RTX 5060 Ti 8G VENTUS 2X OC PLUS videokaart
Corsair DDR5 Vengeance 2x16Gb RAM 6000
AMD Ryzen 7 7700X processor
MSI B850M Gaming PLUS Wifi moederbord
Werklaptop is een of andere HP
Dank voor jullie advies!
Apparaat om 2 monitoren, webcam, muis, toetsenbord, Bluetooth dongel van headset, LED muismat etc eenvoudig te kunnen wisselen tussen game PC (FPS/graphics belangrijk) en werklaptop. Ik heb een managed laptop dus software installeren gaat niet. Nu zitten mijn monitoren rechtstreeks in de videokaart geplugd voor de graphics. Ik denk dat een dockingstation de kwaliteit teveel teniet doet.
Ik heb momenteel twee werkplekken in huis. Ik wil graag van mijn 2e muis/toetsenbord, 2e bureau en 3e monitor af. Een KVM switch lijkt mij voor de hand liggen, maar sta open voor andere oplossingen (geen software).
Heb zelf deze gevonden, maar wordt er moedeloos van. Heb geen idee waar ik naar zoek.
https://www.megekko.nl/pr...ch/ATEN-CS1912-KVM-switch
Wat is je budget?
350,-
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur voor een merk, ben wel opzoek naar iets van kwaliteit dat lang mee gaat. FPS/graphics zijn belangrijk voor de PC, laptop maakt niet uit (wordt alleen gebruikt voor MS Office).
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken?
Mijn game PC:
MSI GeForce RTX 5060 Ti 8G VENTUS 2X OC PLUS videokaart
Corsair DDR5 Vengeance 2x16Gb RAM 6000
AMD Ryzen 7 7700X processor
MSI B850M Gaming PLUS Wifi moederbord
Werklaptop is een of andere HP
Dank voor jullie advies!
[ Voor 3% gewijzigd door Phreigh op 17-04-2026 22:49 ]