Switch van active line naar performance line

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• newwolf84
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 22:10
Hoi allen,

Een vraag, kan een bosch middenmotor, de active line generatie 3 vervangen worden door een performance line, ook generatie 3?

Iemand dit al eens gedaan?

Ik ben zelf in het bezit van een batavus velder e go uit 2022. Hier zit het (oude) purion display op en zit de active line gen 3 ingebouwd. Een vriend van mij heeft een performance line motor gen 3 liggen.
Nu kwam ik op het idee om de motoren om te wisselen, dus de active line eruit en de performance line erin. Nu heb ik de kabels losgetrokken uit de active line en in de performance line gestoken, echter als ik hem wil inschakelen via het purion display gebeurt er helaas niets. Die vriend had de motor i.c.m. een intuvia display. Echter heeft hij deze niet meer.

Wat ik zo begrepen heb dan zou de performance line ook met het oude purion display moeten werken.

Denk ik te gemakkelijk wat de motorswitch betreft?

Alles is hetzelfde behalve uiteraard de motor. Zie ik iets over het hoofd of is het domweg niet mogelijk?

Iemand die hier iets zinnigs over kan vertellen?

Alle reacties

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Zit er geen anti-diefstal code in die dingen?

Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.

• newwolf84
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 22:10
Ik heb geen flauw idee. Ik hoop dat iemand hier mij dit kan vertellen. Ga morgen nog even met de motor bij de fietsenmaker langs, eens kijken of hij me verder kan helpen.

Lees net dat het volgens mij niet op de oude generatie 3 versie zou zitten. Die e bike Lock zit op het nieuwere systeem wat je ook via een app kunt bedienen.

[ Voor 32% gewijzigd door newwolf84 op 17-04-2026 21:57 ]