Goedenavond allemaal, ik ben op zoek naar een nieuwe gaming PC en hoop dat jullien hierbij kunnen helpen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil de PC puur gaan gebruiken om te gamen. Het zal hier vooral gaan om World of Warcraft en de Total War Series. Dit wil ik gaan doen op een ultra wide monitor.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 2500 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen een toetsenbord en muis.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Compleet nieuwe pc Incl monitor.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen bepaalde voorkeur voor een merk, wel het liefst halen bij 1 winkel en niet verspreid.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Games op Ultra settings en Ultra wide kunnen spelen.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Jullie mening over de build die ik samen heb gesteld. Mogelijke aanvulling wat kan er beter of wat moet er beter.
De build:
Ik heb voor dit moederbord, ssd, geheugen en cpu gekozen ivm een bundel bij Alternate. Deze 4 samen zijn dan 1199 euro.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil de PC puur gaan gebruiken om te gamen. Het zal hier vooral gaan om World of Warcraft en de Total War Series. Dit wil ik gaan doen op een ultra wide monitor.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 2500 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen een toetsenbord en muis.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Compleet nieuwe pc Incl monitor.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen bepaalde voorkeur voor een merk, wel het liefst halen bij 1 winkel en niet verspreid.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Games op Ultra settings en Ultra wide kunnen spelen.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Jullie mening over de build die ik samen heb gesteld. Mogelijke aanvulling wat kan er beter of wat moet er beter.
De build:
Ik heb voor dit moederbord, ssd, geheugen en cpu gekozen ivm een bundel bij Alternate. Deze 4 samen zijn dan 1199 euro.
| # | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 9800X3D Boxed | € 419,- | € 419,- |
| 1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming B650-PLUS WIFI | € 139,- | € 139,- |
| 1 | Videokaarten | Sapphire Pulse Radeon RX 9070 XT | € 692,99 | € 692,99 |
| 1 | Behuizingen | NZXT H6 Flow Zwart | € 89,90 | € 89,90 |
| 1 | Monitors | ASUS TUF Gaming VG34VQ3B Zwart | € 275,- | € 275,- |
| 1 | Processorkoeling | Arctic Freezer 36 (Black) | € 26,61 | € 26,61 |
| 1 | Geheugen intern | Kingston Fury Beast RGB KF560C36BBE2A-32 | € 459,- | € 459,- |
| 1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 13 M | 850W | € 107,90 | € 107,90 |
| 1 | Interne ssd's | Samsung 990 Pro (zonder heatsink) 2TB | € 309,- | € 309,- |
| Totaal | € 2.518,40 | |||