Review laten beoordelen?

Pagina: 1
Acties:

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
De review van @sudheera https://tweakers.net/aanbod/rating/1411830/ geeft een voorstelling van zaken die mijns inziens niet strookt met de gang van zaken.

Ik heb een bod uitgebracht. Dit bod is in eerste instantie geweigerd. Ik heb daarna uitleg gegeven omtrent het bod en het open gelaten. Een tijd later komt Sudheera terug en accepteert het bod, op eigen initiatief, alsnog.

Ik vraag om contactgegevens, maar helaas houdt Sudheera zich op de vlakte.

Helaas komt Sudheera na acceptatie van het bod daar op terug, wat dus niet mag volgens de wet omdat er geen ontbindende voorwaarden zijn opgenomen. Als ik hem daar op wijs is er met Sudheera geen weg meer te bewandelen, helaas.

Volgens mij kan dit soort gedrag niet door de beugel. Ik zou graag een beoordeling willen van de review. door Tweakers en deze laten verwijderen indien de beoordeling daar ruimte voor geeft..

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie is slavernij. Kies je eigen weg!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:10

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Graag de procedure volgen: How to - V&A Feedback laten aanpassen

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
Ik denk dat we er gewoon iet uit gaan komen. sudheera heeft die review expres zo geschreven en ik had hem al laten weten dat dit niet de bedoeling kon zijn. Er wordt nu een flagrante onwaardheid aan mijn adres verkondigd.

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie is slavernij. Kies je eigen weg!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
De communicatie is nu helemaal vastgelopen. Sudheera geeft aan dat verder contact niet gewenst is. Kunnen jullie er (alsnog) naar kijken?

[ Voor 3% gewijzigd door ocf81 op 17-04-2026 16:26 ]

© ocf81 1981-infinity

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:10

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Er was een overeenkomst (hij heeft je een prijs gegeven die jij geaccepteerd hebt). Daarna verbreekt hij de overeenkomst eenzijdig. Dat is niet netjes. Jouw review geeft een goede kijk op de zaak weer. De reactie van hem over ruzie maken, lastig vallen, slaat nergens op. En je hebt zeker een naam en adres nodig als je iets wilt ophalen.
Zijn review is bij deze verwijderd.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
Dank voor het beoordelen.

© ocf81 1981-infinity

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
Zucht, wederom een review met een in mijn ogen onjuiste weergave van zaken: https://tweakers.net/aanbod/rating/1411864/
Ik heb nooit gedreigd met een rechtszaak en heb enkel gereageerd op zijn berichten, niet lastiggevallen.
Moet ik nu over deze review ook weer contact opnemen, of kunnen we gelijk door naar het beoordelen?

[ Voor 60% gewijzigd door ocf81 op 17-04-2026 17:56 ]

© ocf81 1981-infinity

Pagina: 1