Neo Geo AES+ pre order

Pagina: 1
Acties:

• EvolutionX
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-04 16:52
Op https://plaionreplai.com/pages/neogeo kun je de Neo Geo AES+ pre orderen!
Deze worden naar verwachting 12 november uitgebracht.

Heb zelf de NEOGEO AES+ Anniversary Edition met Metal Slug alvast besteld (met coupon code) :9~

Specs;

KEY FEATURES
  • 1:1 replica of the original console from the 90s
  • Unmistakable and uncompromising arcade-grade build
  • Hardware-faithful reimplementation
  • No emulation - Powered by re-engineered ASIC chips
  • Compatible with new NEOGEO AES game cartridges and backward-compatible with original NEOGEO AES game cartridges
  • Quality-of-life features
  • Low-latency HDMI output
  • Original AV output for CRT enthusiasts
  • DIP switches for language selection, overclocking and display mode selection
  • Permanent High Score saves (Memory Card required)
  • Includes the wired (15-pin connector) Arcade Stick - also a 1:1 replica of the original
  • The ultimate NEOGEO experience at home
De ultimate edition kost 899,99 en bevat 10 fysieke games
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oGvesO7TJoqw0iAK7sWKfLyPCAE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6JUvD2GGOxXINs2CLbjFfjLN.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 74% gewijzigd door EvolutionX op 16-04-2026 20:17 ]

.

• jgsr
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06:49
Wat voor coupon code? Sharing is caring 😂

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:54
jgsr schreef op donderdag 16 april 2026 @ 22:08:
Wat voor coupon code? Sharing is caring 😂
Ik ben ook benieuwd. :)

• EvolutionX
Coupon: Welcome10

[ Voor 30% gewijzigd door EvolutionX op 16-04-2026 22:18 ]

.

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:41
Oeh, tempting. Mijn hart wil het ding hebben, maar ik heb vroeger nooit een Neo Geo gehad en in de arcade waren ze nooit.

Pas sinds een paar jaar heb ik die Neo Geo Mini, op mijn Evercade Arcade heb ik die twee collections en op de Switch heb ik hier en daar ook wat van die Neo Geo games staan.

Prima spellen zijn het maar ik heb er (te) weinig binding mee om het voor mezelf te verantwoorden. Er zijn zoveel mogelijkheden om die games te kunnen spelen tegenwoordig en ik ben natuurlijk geen purist m.b.t. de Neo Geo dus ik weet ook niet hoe het origineel zou moeten voelen. Zoals ik dat bij Nintendo spul dus wel weet en waarde het aan originele consoles en games.

Wel erg vet allemaal.Leuk voor fans van de Neo Geo

• NeoGee
  • Registratie: December 2024
  • Laatst online: 17-04 12:47
Ik vraag me wel af hoe het met games zit en of er na de eerste 10 nog meerdere tegen lage prijs worden uitgebracht. Originele games kopen is gewoon niet te doen met huidige prijzen. Zelfs repo's en conversions zijn paar 100 per stuk! Heb iig de ultimate al gepreordered ;)

• SaraNostra
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 17-04 13:45
Ik wil het wel kopen. Tot wanneer kunnen we pre-orderen? Wil de boot niet missen. Tof product, zeker met die backwards compatibiliteit. Heel erg gaaf!

• suave1234
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 22:16
hoe zit het met de betaling? Je moet nu vooruit betalen, als je met creditcard betaalt voor de veiligheid zit je met 6 maanden backtrack. Kortom als ze in november niet leveren kan je niet meer bij je creditcard maatschappij aankloppen.

MT Venus V3 | HW P1 |

• EvolutionX
suave1234 schreef op vrijdag 17 april 2026 @ 15:17:
hoe zit het met de betaling? Je moet nu vooruit betalen, als je met creditcard betaalt voor de veiligheid zit je met 6 maanden backtrack. Kortom als ze in november niet leveren kan je niet meer bij je creditcard maatschappij aankloppen.
Idd, maar als je er een beter gevoel bij krijgt, bij Nederlandse webshops zoals Bol kun je hem sinds vandaag ook pre orderen.

.

• spietie
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 22:40
EvolutionX schreef op vrijdag 17 april 2026 @ 16:52:
[...]

Idd, maar als je er een beter gevoel bij krijgt, bij Nederlandse webshops zoals Bol kun je hem sinds vandaag ook pre orderen.
Niet de ultimate toch?

SPiET

• jgsr
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06:49
En geen 10% korting .. bij Bol dan.

• meesje
Klopt (helaas). De anniversary edition heb ik geen interesse in. Ik wil ‘m gewoon zoals in het origineel: zwart.
suave1234 schreef op vrijdag 17 april 2026 @ 15:17:
Ik zie ook een Klarna optie. Je hoeft dan toch pas je betalen wanneer het geleverd is? Is dit niet de veiligste methode?

• meesje
Gisteren werkte deze code nog. Nu niet meer, tenminste niet bij mij. Helaas.
Pagina: 1