Ik ben mijn eigen POS systeem aan het programmeren (react, node.js, c#). Focus is vooral mobiele applicatie en een windows applicatie maar alle transacties van deze apparaten gaan uiteindelijk via een lokale server (database). Een pos applicatie is zeker niet zwaar om draaien maar staat wel 24/7 aan. Mijn huidige kassaleverancier adviseert en gebruikt nu gewoon een Lenovo Thinkcentre maar ik ben op zoek naar wellicht een betere optie/koop. De server zal 24/7 aanstaan met 1x per 24 uur een ingestelde reboot en backup. Tevens zal de server bij uitvallen van de stroom automatisch weer moeten aanspringen wanneer er weer stroom is.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Applicatie draaien voor transactieverwerking van kassasysteem. De server zal draaien op windows 11 of windows 11 iot.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal € 2.000,00
Wat verwacht je van ons?[i]
Mijn kennis zit in eigengebouwde desktops voor te gamen en/of adobe pakket. Maar ik heb weinig tot geen kennis voor serversystemen. Het dient wel een windows server te worden. Advies voor windows versie is natuurlijk altijd meegenomen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Applicatie draaien voor transactieverwerking van kassasysteem. De server zal draaien op windows 11 of windows 11 iot.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal € 2.000,00
Wat verwacht je van ons?[i]
Mijn kennis zit in eigengebouwde desktops voor te gamen en/of adobe pakket. Maar ik heb weinig tot geen kennis voor serversystemen. Het dient wel een windows server te worden. Advies voor windows versie is natuurlijk altijd meegenomen.