beetje vaag allemaal daar op die site. Nieteens een foto of een ontwerp ofzo
Nee, die bestaan ook nog niet...Op donderdag 20 september 2001 19:53 schreef ajampaniki het volgende:
beetje vaag allemaal daar op die site. Nieteens een foto of een ontwerp ofzo
Ze lopen gewoon een beetje vooruit op de feiten...
Iemand al enig idee waar die iMP 350 is te verkrijgen.
Of hij is te importeren uit de VS? of dat hij alleen daar is te kopen (is ook geen probleem).
Ik vind die nl. ECHT een geil apparaatje
Of hij is te importeren uit de VS? of dat hij alleen daar is te kopen (is ook geen probleem).
Ik vind die nl. ECHT een geil apparaatje
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Verwijderd
Dat was dus het antwoord op m'n meeltje of en wanneer ze de imp350 gaan verkopen bij mp3cdspelers.nl..Hallo,
De speler komt half/eind deze maand op de markt.Wij krijgen de speler dan half/eind januari 2002 .De prijs is dan ongeveer FL 649,-
incl.Maar het beste kunt u onze website even in de gaten houden .Hier komt binnen kort meer informatie over het product op te staan.
Mvg,
salesmp3Cdspeler
..als ik het geld ooit bij elkaar kan krijgen......
Verwijderd
Hmm, als 'ie 649 gaat kosten koop ik die
Zat te twijfelen tussen de 250 en 350, maar voor die 100 piek dan maar meteen een dunne
WOW!!! VET! Ik ga nu ook zeker voor die 350 versie. Is niet eens zo HEEL VEEL duurder dan die 250!Op donderdag 13 december 2001 17:31 schreef G3R10 het volgende:
[..]
Dat was dus het antwoord op m'n meeltje of en wanneer ze de imp350 gaan verkopen bij mp3cdspelers.nl..
..als ik het geld ooit bij elkaar kan krijgen......
Misschien kan ik wel niet wachten, en koop ik hem wel in engeland, daar komt ie meen ik al komende week uit.
Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd
Pagina: 1