Kabelshop ‘geeft’ voor € 14,20 trekzakken (voor afval)

Pagina: 1
Acties:

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
In de pricewatch zocht ik naar een broodrooster. Ik denk Inventum, redelijk goed/ok voor mij.

Klik ik echter de link krijg ik voor € 14,20 trekzakken. Het bedrag wat de Inventum zou kosten. Verder bieden een hele lijst aan broodroosters maar niet voor die prijs.

Linkje: https://tweakers.net/pric...sition=2&shopType=regular

Gebeurd dit vaker, wat merken jullie daarvan? Doet kabelshop dit vaker? Voor mij een reden om er op dit moment geen klant te worden, en een aankoop te doen.

kalm aan

• Pat911
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16-04 12:05
Even snel andere links van de pricewatch naar kabelshop aangeklikt, die werken zonder problemen.
Misschien ligt de fout wel niet bij de kabelshop.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:47
In de Pricewatch kan je een melding maken als een link verkeerd is.

The devil is in the details.

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21:41
Verkeerde koppelingen in de pricewatch komen wel vaker voor... temper je reactie ;) En al zou het niet aan de pricewatch liggen, foutjes kunnen gemaakt worden, het blijft mensenwerk. De supermarkt heeft ook wel eens de verkeerde prijs bij een product staan, doe je er dan ook geen boodschappen meer?

In dit geval ligt het denk ik vrijwel zeker aan de pricewatch... klik je op de link van bol.com dan kom je op een persluchtspray uit en bij allekabels krijg je dezelfde afvalzakken.

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20:42
Meneer dacht ik ga een kabelwinkel beginnen, maar zijn vrouw had ook een hobby waar ze graag haar werk van maakte en zo ontstond de kabel en tuin shop ofzo? Wat een combinatie van producten op die site zeg. :P

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Gezien dit om foute koppelingen in de PW gaat, verplaats ik het topic richting het Pricewatch forum.

"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:26

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@GerardVanAfoort Het lijkt erop dat je deze bedoelt? uitvoering: Inventum GB400RVS. Daar ging wat mis met een verkeerde SKU-code waardoor er een foute koppeling werd gemaakt. Ik heb de codes aangepast, in de loop van de middag, uiterlijk morgenochtend zijn de foute prijzen ook weg :)
Pagina: 1