Neosol rolluiken ervaringen smarthome?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• protoss warrior
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-04 08:21
Mijn vraag
Ik ben bezig met offertes te verzamelen voor rolluiken en het word mogelijk een solar motor Neosol S300 omdat deze blijkbaar iets kleiner kunnen zijn dan de somfy motoren waardoor het op de schuine stukken van een erker past. Ik ben nog niet zo ver met het smart maken van het huis maar wil vooral niet nu iets kopen wat op langere termijn niet gaat werken met een home assistent of homey(liefst lokaal maar desnoods via de cloud).
Ik kan vrijwel geen informatie vinden over die Neosols dus ik hoopte dat iemand hier wellicht er meer van weet?

Overigens neem ik aan dat als het toch de Somfy motoren worden dat dan de 00s00 motoren in ieder geval met de Tahoma Switch zullen werken en gezien meerdere topics die ik over somfy heb gezien ook op andere manieren met verschillende smart home systemen verbonden kunnen worden.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik heb nog een Homey Pro liggen van voor de verhuizing die ik mogelijk wil gaan gebruiken maar wellicht ga ik ook een ander systeem opzetten.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Via google en het forum hier gezocht met verschillende combinaties van termen om te proberen te achterhalen of deze een open standaard ondersteunen maar niks gevonden.
...