Weergave aantal reacties

Pagina: 1
Acties:
  • 366 views

Vraag

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
1. Welk probleem ervaar je?
Sinds kort (?, kan er niets over vinden) wordt het aantal reacties boven de 1000 weergegeven in AT (en andere lijsten als mijn topics) als bijvoorbeeld 1K. Bij gebruik van de pc kun je het aantal zien door erover heen te gaan met de muis maar mobiel werkt dat niet.

2. Waarom is dat een probleem?
Ben gewend om naar het aantal reacties te kijken voor ik weer een topic open, niet voor elke scheet wil ik weer het topic openen maar regelmatig weer na een aantal reacties. Op de een of andere manier houdt mijn grijze massa dat enigszins bij en dat geeft nu soms kortsluiting (:+).

3. Hoe vaak loop je er tegenaan?
Elke F5 actie.

4. Hoe ziet de ideale oplossing er voor jou uit?
Weer terug naar het echte aantal of instelbaar? Het is volgens mij niet zo dat er nu beschikbare ruimte voor iets anders gebruikt wordt.

En nu maar hopen dat het sinds kort is, anders ga ik aan mijzelf twijfelen. :P

Ik ben een mens en dus onderdeel van het probleem.
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

Alle reacties

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16:51

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Het is sinds kort. Getallen groter dan 1000 passen met .plan: Bètatest UI-update niet meer in dat vakje en getallen groter dan 10000 waren altijd al een probleem.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Bastien
  • Niet online
Hoe kunnen 8 letters in de koptekst passen en 5 cijfers eronder niet? Al heb ik het oude lettertype neem ik aan, maar dat maakt het aantal tekens niet anders.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iCk9Fg7EKOMzQXEBwe8xjUK0GNk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/YeZuBQRy4ad6KvQdAZC4dXhR.png?f=fotoalbum_large

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16:51

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Ik mis daar een ballonnetje: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fj57rLT1Gr_g20wV6N6iZwtNHc0=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/CgZag4skJwfyef0UMwm92klm.png?f=user_large

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Bastien
  • Niet online
Ow, ik heb de meeste opsmuk inderdaad weggehaald met css. Maar dan nog zou het met een ballonnetje moeten passen als die schaalbaar is, zoals ik zie in jouw plaatje. Ruimte zat.

Nou ja, dan maar leven met de beperking voor de 'mooi'.

• ikloon
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:12

ikloon

Product Owner
Wat @Dirk zegt klopt helemaal. Dit is de nieuwe manier hoe we dat tonen. Ik doe dit topic dicht.

“Internet is een internationaal verschijnsel” (minister Piet-Hein Donner, 6 sept 2011)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.