Ik ben een mens en dus onderdeel van het probleem.
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
Vraag
Alle reacties
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Ow, ik heb de meeste opsmuk inderdaad weggehaald met css. Maar dan nog zou het met een ballonnetje moeten passen als die schaalbaar is, zoals ik zie in jouw plaatje. Ruimte zat.
Nou ja, dan maar leven met de beperking voor de 'mooi'.
“Internet is een internationaal verschijnsel” (minister Piet-Hein Donner, 6 sept 2011)
Dit topic is gesloten.
![]()