Op advies van @Dirk in het Het kleine-mismoderatietopic deel XXX open ik hierbij een topic in Pricewatch om dit voor te leggen. Ik merk namelijk dat er opnieuw ongebruikelijk veel lage beoordelingen worden uitgedeeld op meerdere van mijn productreviews. Het gaat dan vooral om beoordelingen zoals beknopt of zelfs oppervlakkig, terwijl de betreffende reviews inhoudelijk juist behoorlijk uitgebreid zijn.
Een paar voorbeelden:
Graag zou ik willen vragen of hier even naar gekeken kan worden. Reviews kosten best wat tijd en moeite om te maken, en het is jammer als de beoordeling ervan op deze manier scheef kan raken. Mocht er niets aan de hand zijn, dan hoor ik dat natuurlijk ook graag.
Alvast bedankt voor het meekijken
Een paar voorbeelden:
- Crimson Desert - Day One Edition, Xbox series S|X review door G_Dragon
- High On Life 2, Xbox series S|X review door G_Dragon
- Car Dealer Simulator, Xbox series S|X review door G_Dragon
Graag zou ik willen vragen of hier even naar gekeken kan worden. Reviews kosten best wat tijd en moeite om te maken, en het is jammer als de beoordeling ervan op deze manier scheef kan raken. Mocht er niets aan de hand zijn, dan hoor ik dat natuurlijk ook graag.
Alvast bedankt voor het meekijken
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
/f/image/tYyXbbiqbzjVIGcR8Thds4Zj.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/wVZunsmwTg9LaRihWQdTAhKs.png?f=fotoalbum_large)