Hi allemaal,
Tijdens mijn huizenzoektocht kom ik een huis tegen wat best voldoet aan onze wensen. Een van mijn twijfelpunten is het feit dat de keuken (met eettafel) op de begane grond zit en de woonkamer op de eerste etage. Ik kan me hier voordelen van bedenken:
- Ruimtelijke woonkamer
- Lijkt me juist sfeervol
- Bij bezoek van 1 de mogelijkheid terug te trekken naar de andere ruimte
maar ook zeker nadelen:
- Meer traplopen (met 2 kleine kinderen)
- Tijdens koken forceer je de ander beneden te gaan zitten (anders ook niet echt gezellig)
- Robot stofzuiger wordt hier niet blij van
Maar ik ben vooral benieuwd naar de mening van mensen die hier ervaring mee hebben. Viel/valt het mee of tegen. Zijn er dingen die ik waarschijnlijk over het hoofd zie?
Bij voorbaat dank voor de eventuele input
Tijdens mijn huizenzoektocht kom ik een huis tegen wat best voldoet aan onze wensen. Een van mijn twijfelpunten is het feit dat de keuken (met eettafel) op de begane grond zit en de woonkamer op de eerste etage. Ik kan me hier voordelen van bedenken:
- Ruimtelijke woonkamer
- Lijkt me juist sfeervol
- Bij bezoek van 1 de mogelijkheid terug te trekken naar de andere ruimte
maar ook zeker nadelen:
- Meer traplopen (met 2 kleine kinderen)
- Tijdens koken forceer je de ander beneden te gaan zitten (anders ook niet echt gezellig)
- Robot stofzuiger wordt hier niet blij van
Maar ik ben vooral benieuwd naar de mening van mensen die hier ervaring mee hebben. Viel/valt het mee of tegen. Zijn er dingen die ik waarschijnlijk over het hoofd zie?
Bij voorbaat dank voor de eventuele input