Vraag
Alle reacties
kiezeltje in je band? ow alleen in de bocht, overhen gelezen.
specifiek 1 kant op ? dus alleen links en niet bocht naar rechts?
aandrijfas?
het wordt zo wel een raadspelletje
specifiek 1 kant op ? dus alleen links en niet bocht naar rechts?
aandrijfas?
het wordt zo wel een raadspelletje
[ Voor 51% gewijzigd door Fraggert op 14-04-2026 08:46 ]
“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison
knipperlicht? (flauw)
om wat gerichter mee te denken: komt het geluid duidelijk van 1 kant, en van binnen of buiten?
als je het geluid moet omschrijven:
ritmisch, hoog/laag, zwaar/licht, plastic/metaal?
om wat gerichter mee te denken: komt het geluid duidelijk van 1 kant, en van binnen of buiten?
als je het geluid moet omschrijven:
ritmisch, hoog/laag, zwaar/licht, plastic/metaal?
[ Voor 27% gewijzigd door dyrc op 14-04-2026 08:46 ]
Welke snelheid? Bij normaal sturen of bij volledige stuuruitslag?
Kom op, iets meer info mag wel.
Kom op, iets meer info mag wel.
Vaak bu'j te bang! ID.4 - ETV 1000 - FS1 <insert ecologische borstklopperij>
Kan ook de homokineet zijn... ff naar de garage dus..
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 22:09
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
@FQYPW dit is niet een goede manier om een topic te starten. Kijk nog even naar de huisregels als je een topic start. Deze gaat dicht
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()