Mijn vraag
Goedenavond,
Sinds twee weken kan ik niet meer inloggen in mijn Facebookpagina (ook gekoppeld aan bedrijfspagina) en Messenger. Wanneer ik de app op start op mijn telefoon, of via de browser (Safari of Chrome) naar Facebook ga krijg ik onderstaande melding:
/f/image/DEWDyTg2Ji44WQcb9iks3qBk.png?f=fotoalbum_large)
Als ik klik op aan de slag verschijnt het volgende scherm:
/f/image/SvyyzgRLDsEMw7fjUeKyk7Td.png?f=fotoalbum_large)
Het wachtwoord wat ik invul is onjuist geeft hij aan. Als ik dan klik op wachtwoord vergeten komt onderstaande melding. Ik klik dan op code via e-mail verzenden en krijg deze ook in mijn mail. De code vul ik in en daarna keert hij weer terug naar het eerste scherm.
Ik hoop heel erg dat iemand me hierbij kan helpen.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
48 uur niet proberen en 5 dagen niet proberen
Goedenavond,
Sinds twee weken kan ik niet meer inloggen in mijn Facebookpagina (ook gekoppeld aan bedrijfspagina) en Messenger. Wanneer ik de app op start op mijn telefoon, of via de browser (Safari of Chrome) naar Facebook ga krijg ik onderstaande melding:
/f/image/DEWDyTg2Ji44WQcb9iks3qBk.png?f=fotoalbum_large)
Als ik klik op aan de slag verschijnt het volgende scherm:
/f/image/SvyyzgRLDsEMw7fjUeKyk7Td.png?f=fotoalbum_large)
Het wachtwoord wat ik invul is onjuist geeft hij aan. Als ik dan klik op wachtwoord vergeten komt onderstaande melding. Ik klik dan op code via e-mail verzenden en krijg deze ook in mijn mail. De code vul ik in en daarna keert hij weer terug naar het eerste scherm.
Ik hoop heel erg dat iemand me hierbij kan helpen.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
48 uur niet proberen en 5 dagen niet proberen