SCSI - DVD - speler

Pagina: 1
Acties:
  • 62 views sinds 30-01-2008

• BSeB
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09-2025
Hallo,

Ik wil dus een neiuwe DVD speler gaan kopen maar ben aan het twijfelen geraakt, omdat SCSI ook heel erg aantrekkelijk is.

Eerst wilde ik van pioneer de DVD s06S slot in kopen, op deze site:
http://www.pioneer-eur.com/products/multimed/optical/dvd.htm

Maar ja, nu hoorde ik van SCSI, en dat het verschil in prijs geen hol meer uitmaakt.

Wat is een goed merk SCSI DVD dat aan dezelfde performance als de 106S kan voldoen en ook digitale uitgang heeft, een pioneer heeft dat niet namelijk.

Welke merk dat ook in de top van de DVD te vinden is heeft dit op SCSI gebied en kan mij hierin met NUTTIGE informatie helpen.

Groeten,

*D

• Nowhere
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23-12-2025
bij SCSI heb je ook een controller nodig....

www.kuiphuis.nl

• BSeB
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09-2025
Ja, zover was ik ook, maar ik had het nu ook niet over een controller, want een SCSI bied meerder voordelen, misschien heb ik al wel SCSI harde schijven etc

• LiGHtNiNG!
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-02 11:41

LiGHtNiNG!

(tm) since 1985, build in &#03

Er zijn niet veel fabrikanten die SCSI DVD spelers leveren. Ze zijn bijna altijd duurder als een verglijkbare IDE/ATAPI variant met dezelfde specs + dat de kans er groot is dat je de snelste uitvoering zoiso niet in SCSI uitvoering kunt krijgen.

Van de 106S is geen SCSI versie volgens mij.. 106S = 16x40x geloof ik en de snelste SCSI van Pioneer is dacht ik 10x40x.
Verder maakt Toshiba DVD SCSI spelers maar die komen d8 ik ook niet hoger als 10x40x.

Ik zou zeggen: Kijk ff in de pricewatch dan kun je ze er zo uitvissen..

PS. Ik wil nog wel wat kwijt, snelle DVD spelers heeft dus echt GEEN nut (behalve voor DVD rippen) als er iets is wat je dus niet wilt als je een DVD aan het kijken bent is het wel een DVD-ROM speler die een takkeherrie aan het maken is omdat ie zonodig op een nutteloze 16x DVD wil rondrossen. Een van de redenen waarom ik het lekker bij mijn oude 6x32x Pioneer houd.. Niet alle spelers hebben er last van maar ga er niet klakkeloos van uit.

Laat maar.. .

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:10

JvS

Ik heb hem zelf ook

dubbelpost

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.